Tävling – The Last of Us Part II + t-shirt

Robot
Tävling – The Last of Us Part II + t-shirt

Du har till och med torsdag på dig.

#the-last-of-us-part-ii


Medlem

Hade inte suttit fel! Håller tummarna


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Japp, då håller vi tummarna!

Medlem

Brukar inte ha tur i sånt här, men man kan alltid försöka.

Medlem

@kalaspuffar: Samma här, men nån gång ska ju vara den första.

Må den tursammaste nörden vinna!


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

@Arzei: Haha sant. Håller tummarna för dig

Medlem

Trevligt! Kör igenom del 1 för tredje gången fast på remastered denna gång! Ohyggligt pepp på midsommarafton nu!

Medlem

På tal om grundare, här kommer helt ointressant info: Andy Gavin följer mig på twitter pga en okänd anledning. Han twittrar väldigt mycket bilder på mat...

Medlem

Har köpt collectors till detta, önskar alla lycka till, skulle jag vinna lottar jag ut nyckeln!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Har tyvärr ingen ps4 (varken basic eller pro)

Medlem

Dras vinnaren genom ett automatiskt system då han/hon har svarat rätt på samtliga frågor?

Jag vann ju senast då Gears Tactics tävlingen pågick. Finns det chans för vinst igen eller prioriterar ni andra då som inte har vunnit?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Dras vinnaren genom ett automatiskt system då han/hon har svarat rätt på samtliga frågor?

Jag vann ju senast då Gears Tactics tävlingen pågick. Finns det chans för vinst igen eller prioriterar ni andra då som inte har vunnit?

Tror mest att det är tur, en del är ämnade för att turen på sin sida och andra inte.
Jag själv har vunnit trisslotter någon enstaka gång eller två så jag håller inte på med tävlingar som jag måste betala i, räckte med de lotter som gavs till mig.

Medlem

Vill verkligen ha den där T-shirten, men en nedladdningskod så man slipper tränga sig ner på stan under midsommar skulle inte sitta fel det heller.

Medlem
Skrivet av Seveni:

Tror mest att det är tur, en del är ämnade för att turen på sin sida och andra inte.
Jag själv har vunnit trisslotter någon enstaka gång eller två så jag håller inte på med tävlingar som jag måste betala i, räckte med de lotter som gavs till mig.

Hoppas att jag har mer tur här än med trisslotter!

Medlem

Håller tummarna för sommarens höjdpunkt !

Medlem

Viiiiiiiiiiiiiiiiiinst nu då!


signatur

"High life on low budget"

Medlem

T-shirten är ju typ kung 💪🏼


signatur

Enjoy!

NuZ
Testpilot

Lycka till alla!


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Redaktör
Skrivet av CARTMAN:

Dras vinnaren genom ett automatiskt system då han/hon har svarat rätt på samtliga frågor?

Jag vann ju senast då Gears Tactics tävlingen pågick. Finns det chans för vinst igen eller prioriterar ni andra då som inte har vunnit?

I stort: alla deltagare har lika stor chans. Praktiska detaljer går vi inte in på.


signatur
Medlem

Ja tack fz


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem

Gu vad episkt det skulle vara om det låg en nyckel och väntade på fredag! Lycka till alles.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Tjusigt count me in.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem

Tjusig tischa att skyla ens bringa med. Lycka till gott folk.


signatur

Constants and variables

Medlem

Ok gubbs, lets do this!

Medlem

Kul med tävlingar, ännu kuligare med vinster förstås


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Som PC-spelare så har jag ju inte spelat ettan, men alltid varit nyfiken. Började kolla ett klipp på "full opening scene" men slutade efter ett par minuter, för rädd för vad jag skulle få se för att fortsätta. Efter att sett lite rykten om att part II kan komma till PC undrar jag ifall någon hört nåt mer om ifall ettan kan komma till PC?
Verkar ju helt efterblivet att sitta och tjuvhålla på exklusiviteter när konsolen de släpptes på är utdaterad.

Å andra sidan kommer jag antagligen köpa en sån där pärminslagen router när den släpps, så...kommer ettan gå att köra på PS5 iaf?

Medlem

Fasen, det var inga lätta frågor, fick googla. Hoppas på en T-shirt i alla fall. Storlek M tack! 🙂

Medlem

vågar man ju inte prepurchase, om man råkar vinna koden

Avstängd
Skrivet av Ender:

Som PC-spelare så har jag ju inte spelat ettan, men alltid varit nyfiken. Började kolla ett klipp på "full opening scene" men slutade efter ett par minuter, för rädd för vad jag skulle få se för att fortsätta. Efter att sett lite rykten om att part II kan komma till PC undrar jag ifall någon hört nåt mer om ifall ettan kan komma till PC?
Verkar ju helt efterblivet att sitta och tjuvhålla på exklusiviteter när konsolen de släpptes på är utdaterad.

Å andra sidan kommer jag antagligen köpa en sån där pärminslagen router när den släpps, så...kommer ettan gå att köra på PS5 iaf?

Eftersom ettan inte kommit till PC så kommer nog inte tvåan heller. Ettan lär nog gå att köra på PS5, den remastrade versionen alltså.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem

Drog precis igenom Remastern på första, ska nog prova på att hinna med DLC:t också innan fredag

12
Skriv svar