Josef Fares visar upp sitt nya spel på EA Play

Robot
Josef Fares visar upp sitt nya spel på EA Play

Skaparna av Brothers: A Tale of Two Sons och A Way Out är redo att avtäcka nästa spel.

#josef-fares, #eaplaylive


Medlem

Den person som fick mig intresserad av deras första spel lever tråkigt nog inte längre. Men hans video kan man fortfarande se, rekommenderar den starkt om man vill veta mer om spelet och varför det är ett spel man behöver uppleva, att se någon spela det räcker inte. Brothers: A Tale of two Sons är ett av ytterst få spel som jag spelat där en video verkligen inte gör det rättvisa och det är även ett spel som man bör spela med en handkontroll, spelet är uppenbarligen gjord för att spelas på detta sätt.

Testade bara A Way Out, det spelet lyckades inte gripa tag i mig på samma sätt som Brothers gjorde. Så jag hoppas deras nya spel är mer i stil med Brothers, det märks att Josef Fares har gjort en hel del filmer. För det är just berättandet som är den stora faktorn till att Brothers är ett så unikt spel.

Gnällkuk
Skrivet av PcGamer:

Den person som fick mig intresserad av deras första spel lever tråkigt nog inte längre. Men hans video kan man fortfarande se, rekommenderar den starkt om man vill veta mer om spelet och varför det är ett spel man behöver uppleva, att se någon spela det räcker inte. Brothers: A Tale of two Sons är ett av ytterst få spel som jag spelat där en video verkligen inte gör det rättvisa och det är även ett spel som man bör spela med en handkontroll, spelet är uppenbarligen gjord för att spelas på detta sätt.

https://www.youtube.com/watch?v=lz3EmqraAxc

Testade bara A Way Out, det spelet lyckades inte gripa tag i mig på samma sätt som Brothers gjorde. Så jag hoppas deras nya spel är mer i stil med Brothers, det märks att Josef Fares har gjort en hel del filmer. För det är just berättandet som är den stora faktorn till att Brothers är ett så unikt spel.

Eller bara vill upptäcka en fantastisk youtuber och som hade ett större fokus på indie-spel. Upptäckt en hel del "hidden gems" genom honom. Första gången jag fick tårar som rullade ned längs kinderna när en kändis dog...


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Eller bara vill upptäcka en fantastisk youtuber och som hade ett större fokus på indie-spel. Upptäckt en hel del "hidden gems" genom honom. Första gången jag fick tårar som rullade ned längs kinderna när en kändis dog...

Samma här, det är en väldigt konstig känsla, som att en nära vän gått bort trots att jag aldrig träffat eller ens chattat med honom.

Medlem

Förväntar mig inget annat än ett riktigt bra spel. Hans/deras två förra spel var fantastiska och väldigt unika.


signatur
Medlem

Gillade Sons men A way Out var ju som en snitslad bana i GTA. Storyn var ganska intetsägande. Okej spel men inte mycket mer än det imo.

FM-guru
F.d. Sisyr

Brothers var grymt medan A Way Out var underhållande men inte mycket mer. Hoppas på en fullträff igen nu.

Medlem

Hoppas på nått i stil med Brothers för det gillade jag skarpt.


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

Medlem

Jag tycker att Bennet allt kan sitta uppe på natten och underhålla oss nattugglor

Medlem

Hoppsan, nu gick EA Play från "titta om man hinner" till "får inte missas för allt smör i Småland".

1
Skriv svar