Debuttrailern från Star Wars: Squadrons är här!

Medlem
Skrivet av Joakim Bennet:

Förlåt, låt oss återgår till att prata raser!

Jag gillar wookies

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Godofcheese:

Skulle älska samma djup som X-Wing Vs Tie Fighter hade, men tvekar verkligen att det kommer bli så.
EA har bara släppt nerdummade spel de senaste 10 åren, Motive Studios gjorde ett rätt dåligt jobb med Battlefront 2, speciellt med fordon som var i princip on-rails.
Sen har vi Disney bakom spakarna också med hela Star Wars licensen, då får det inte vara för svårt heller för det måste anpassas för en generation av gamers som inte orkar läsa och vill ha omedelbar tillfredsställelse

Jag minns verkligen inte vad för djup X-Wing vs Tie-Fighter hade, minns bara att man tyckte det var ballt att flyga runt i rymden och skjuta.


signatur
Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Ja det var därför dem lyckades försvara Dödsstjärnan.

ÅHH HELVETE REBELLERNA FÖRSTÖRDE DÖDSSTJÄRNAN.

Manuset krävde det. Alla logikhålen som SW IV-VI har är som upplagt för vad än Imperiet gör, så förlorar de. I en story utan logikhål hade terroristerna utrotats i slutet av IV.

Terroristerna är så kassa att de behöver manus för att vinna.

Skrivet av Ftmch:

TVÅ gånger dessutom, och båda gångerna hade de bara en smal liten springa att försvara. Andra gången hade de dessutom tusen och åter tusen skepp. Första var ju lite värre, bara imperiets bästa pilot genom tiderna + två dudes. Slogs ut av en smugglare och en hårboll medans en 19åring som aldrig flugit ett rymdskepp förut (men förvisso bullseyeat wompråttor hela uppväxten) sprängde deras största byggprojekt genom tiderna.

Nåja.

Deras byggprojekt saboterades under designen, så de fick en svaghet som inte borde varit där. Förutom det, defeated by bad script and logic loop holes.


signatur

I drank what?

Geeks Gaming
Skrivet av Mirage:

Manuset krävde det. Alla logikhålen som SW IV-VI har är som upplagt för vad än Imperiet gör, så förlorar de. I en story utan logikhål hade terroristerna utrotats i slutet av IV.

Terroristerna är så kassa att de behöver manus för att vinna.

Deras byggprojekt saboterades under designen, så de fick en svaghet som inte borde varit där. Förutom det, defeated by bad script and logic loop holes.

Du vet om att det är en film/fiktion va? 🤔
Utan manus hade det nog blivit en konstig historia

Medlem
Skrivet av Mirage:

Deras byggprojekt saboterades under designen, så de fick en svaghet som inte borde varit där. Förutom det, defeated by bad script and logic loop holes.

Säger ju en del om deras kompetens i allmänhet om ingen under hela projektet ifrågasatte varför det ska vara ett hål hela vägen ner till reaktorn. Problemet är kanske att ha en diktatur där ens chef stryper folk i tid och otid, ingen som vågar påpeka fel och brister på arbetsplatsen. Hade de haft lite rättigheter på sin arbetsplats och någon att lyfta såna här frågetecken med kanske alla dessa tusentals människor ombord på dödsstjärnan levt idag. Tänk på det!

Medlem
Skrivet av Sapiens:

Thumb Wars!

Jag hade lätt kunnat tänka mig att köra några av spellägena från Battlefront 2 i VR. 5v5 + fyll ut med botar.
Detta spelet har potential att bli riktigt fett även om trailern var väldigt meh..

Medlem

Jag tar på mig skepticism-hatten för tillfället.
Jag vill gärna ha en ny Flight upplevelse i Star Wars universumet men jag får (just nu i utvecklingen) ingen känsla av X-Wing, Tie Fighter eller X-Wing Alliance av trailern.
Man är väl kanske bortskämd av ovannämnda spel...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Godofcheese:

Skulle älska samma djup som X-Wing Vs Tie Fighter hade, men tvekar verkligen att det kommer bli så.
EA har bara släppt nerdummade spel de senaste 10 åren, Motive Studios gjorde ett rätt dåligt jobb med Battlefront 2, speciellt med fordon som var i princip on-rails.
Sen har vi Disney bakom spakarna också med hela Star Wars licensen, då får det inte vara för svårt heller för det måste anpassas för en generation av gamers som inte orkar läsa och vill ha omedelbar tillfredsställelse

Såg det här på hemsidan också:

Citat:

Modify your ship, divert the power between its systems,


signatur
Medlem
Skrivet av NordhNet:

Du vet om att det är en film/fiktion va? 🤔
Utan manus hade det nog blivit en konstig historia

Jag syftade på att det enda sättet de kunde vinna var ett så dåligt skrivet manus som de har. Det finns bättre med mindre logikvurpor!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Jag minns verkligen inte vad för djup X-Wing vs Tie-Fighter hade, minns bara att man tyckte det var ballt att flyga runt i rymden och skjuta.

Sluta förstöra de nostalgiska rosaskimrande barndomsminnena!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Roy Batty:

Sluta förstöra de nostalgiska rosaskimrande barndomsminnena!

Haha! Inte alls, kan ju varit spelmekaniker jag helt enkelt inte fattade då. Det har ju hänt flera gånger, som att man inte förstod fast travel eller andra rätt bra grejer att använda sig av


signatur
123
Skriv svar