Debuttrailern från Star Wars: Squadrons är här!

Medlem

Hoppas det finns en kampanj för imperiet. Vill verkligen inte spela terrorist.


signatur

I drank what?

Medlem

Det går ju inte att säga så mycket utan att se gameplay, men ett slags "X-wing vs Tie Fighter" och med valfritt VR-stöd låter ju ungefär som vad många vill ha.

ELF
Medlem

Så länge det blir bättre än BF1942 Galactic Conquest så blir jag nöjd.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av waeress:

Vad har det med Disney att göra? Såg det inte typ precis likadant ut i originaltrilogin?

Kom inte här med din fakta och logik

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hoppas det finns en kampanj för imperiet. Vill verkligen inte spela terrorist.

Lol


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av speurk:

Kom inte här med din fakta och logik

"Ja skiter i att det är fejk det är förjävligt ändå"

Medlem

Jag verkar vara den enda som glädjs över att de gör något som liknar Rogue Squadron igen.

Skägg.
10 Chambers

signatur
Medlem

Måste erkänna att jag tyckte det såg rätt coolt ut när star destroyern steg upp ur molnen.

Hoppas också på sjyrre SP.

Medlem

Är allergisk mot trailers med texten "game engine footage" jävla trams bara!

Skrivet av dTexN:

Borde ha låtit dice göra trailern, denna var rätt kass 😅

Hellre att man gör en dålig trailer och ett bra spel. Vad DICE anbelangar har det varit tvärtom i hur många år som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Borde vara lätt match för A-wings, B-wings, Y-wings och X-wings. Dem alla har sköldar. Tie-fighters har inte.

Medlem

Oh, detta kanske man skulle spela i VR!


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

phi
Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Borde vara lätt match för A-wings, B-wings, Y-wings och X-wings. Dem alla har sköldar. Tie-fighters har inte.

Imperiet har bättre piloter och behöver inga sköldar. Rebellavskum!

Medlem

Ordningen i vilken de listade spelets innehåll säger mig att inga större resurser har lagts på single player-delen. Ska dock bli spännande att se vad det är, särskilt med VR.

Skrivet av Lombra:

Ordningen i vilken de listade spelets innehåll säger mig att inga större resurser har lagts på single player-delen. Ska dock bli spännande att se vad det är, särskilt med VR.

Ordningen är, tyvärr, vad den absolut största massan ungdomar vill ha. ¯\_(ツ)_/¯


signatur

Viam inveniam aut faciam

Medlem

Hoppas att allt är spelbart i VR så det inte blir en ”experience” med något snålt uppdrag bara.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Borde vara lätt match för A-wings, B-wings, Y-wings och X-wings. Dem alla har sköldar. Tie-fighters har inte.

Nu vet vi ju bara att spelet utspelar sig efter Return of the jedi.
Om det är början på The First order man möter så är det mycket möjligt att Tie fighters kommer ha deflector shields.

Medlem
Skrivet av Gregerory:

Hoppas att allt är spelbart i VR så det inte blir en ”experience” med något snålt uppdrag bara.

Från min tidigare post

Immerse yourself in the pilot’s seat completely with the option to play the entirety of Star Wars™: Squadrons in virtual reality (VR) on PlayStation®4 and PC

Jag kommer mycket troligt glida runt med VR headset en stor del av hösten 😁

Medlem
Skrivet av phi:

Imperiet har bättre piloter och behöver inga sköldar. Rebellavskum!

Både rebellerna och imperiet har grymma piloter men sen kommer vi (spelarna) och
förstör allt


signatur

Människor som inte tänker ordentligt har inga hjärnor, snarare har de grått ludd som har flugit in i huvudet på dem av misstag.
Nalle Puh

Medlem

Är single player-delen some Rogue Squadron 2 så blir det ett köp.

Medlem
Skrivet av phi:

Imperiet har bättre piloter och behöver inga sköldar. Rebellavskum!

Ja det var därför dem lyckades försvara Dödsstjärnan.

ÅHH HELVETE REBELLERNA FÖRSTÖRDE DÖDSSTJÄRNAN.

Medlem

5vs5 låter inte alls kul, pass på denna.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av rosski:

Från min tidigare post

Immerse yourself in the pilot’s seat completely with the option to play the entirety of Star Wars™: Squadrons in virtual reality (VR) on PlayStation®4 and PC

Jag kommer mycket troligt glida runt med VR headset en stor del av hösten 😁

Oooh!

Samma här!
😃

Medlem
Skrivet av hannes.theorell:

Jävlar vad det är åsikter utifrån en rätt intetsägande trailer. Eller är det något jag missar?

Eller ja, just det. Det är EA/Disney/Star Wars så flera inlägg hade ni säkert kunna skriva utan att ens ha sett något.

Fast i ärlightens namn klagade väl dom flesta på att det var pvp fokuserat och inte solo, och det behöver man ju inte ens sett rörliga bilder förens man har rätt att klaga på

Medlem

Skulle det vara dåligt kan man fortsätta med bf2 starfighter mode eller star citizen som bara blir bättre o bättre som en fin rom eller whiskey
Lärde mig av en kompis att mining skeppen i star citizen kan användas i pvp. Han skar sönder en motståndare på 10 sek med mining laser från Mole skeppet.. fan det spelet blir bara mer o mer intressant, sen tar dem skitlång tid på sig o implementera varenda ny grej..

Försökte i flera år att få mred honom till Eve Online men från ingenstans är han hyfaat hypad på SC.

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Borde vara lätt match för A-wings, B-wings, Y-wings och X-wings. Dem alla har sköldar. Tie-fighters har inte.

Medlem

Skulle älska samma djup som X-Wing Vs Tie Fighter hade, men tvekar verkligen att det kommer bli så.
EA har bara släppt nerdummade spel de senaste 10 åren, Motive Studios gjorde ett rätt dåligt jobb med Battlefront 2, speciellt med fordon som var i princip on-rails.
Sen har vi Disney bakom spakarna också med hela Star Wars licensen, då får det inte vara för svårt heller för det måste anpassas för en generation av gamers som inte orkar läsa och vill ha omedelbar tillfredsställelse


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av Freeman79a:

Ja det var därför dem lyckades försvara Dödsstjärnan.

ÅHH HELVETE REBELLERNA FÖRSTÖRDE DÖDSSTJÄRNAN.

TVÅ gånger dessutom, och båda gångerna hade de bara en smal liten springa att försvara. Andra gången hade de dessutom tusen och åter tusen skepp. Första var ju lite värre, bara imperiets bästa pilot genom tiderna + två dudes. Slogs ut av en smugglare och en hårboll medans en 19åring som aldrig flugit ett rymdskepp förut (men förvisso bullseyeat wompråttor hela uppväxten) sprängde deras största byggprojekt genom tiderna.

Nåja.

Medlem
Skrivet av Ftmch:

TVÅ gånger dessutom, och båda gångerna hade de bara en smal liten springa att försvara. Andra gången hade de dessutom tusen och åter tusen skepp. Första var ju lite värre, bara imperiets bästa pilot genom tiderna + två dudes. Slogs ut av en smugglare och en hårboll medans en 19åring som aldrig flugit ett rymdskepp förut (men förvisso bullseyeat wompråttor hela uppväxten) sprängde deras största byggprojekt genom tiderna.

Nåja.

Precis. Så igen. Lätt match för rebellerna. Tycker synd om Imperie piloter.

123
Skriv svar