Så här ser Playstation 5 ut!

Medlem
Skrivet av bleken:

Och tycker du att det känns nödvändigt att vara otrevlig och skriva att folk har dålig smak bara för du tror att ditt val är det rätta

Det är min åsikt och jag tycker den är rätt.
Jag talar inte för någon annan. Gör du det?
Beklagar om du tog illa upp över det!

Jag har iaf inte insinuerat att folk som tycker designen är ful har samma mentalitet som en 12åring. Betydligt otrevligare ton enligt mig

Medlem
Skrivet av Hordaland:

Fast har du den inte framme får den ju problem med kylningen. Jag kan t.ex. inte ha min PS4:a liggandes för då börjar den bröta. Den får helt enkelt stå upp medan jag spelar så den inte hettar över.

Du har helt rätt om värmen. Det känns som att det är det största problemet med TV-möbler. De är så jäkla inbyggda med bara ngt hål bakåt för kablar. I mitt fall så har jag luckan alltid öppen när jag spelar. Den står ensam på en hylla samt att jag struntade att sätta i bakstycket på bänken efter senaste flytten. Det sista gjorde susen.

Avstängd
Skrivet av Lasrod:

Det är lite olika hur vi tänker. Jag tycker det är onödigt att slösa massa tusenlappar om man kan få samma upplevelse men vist har man gott om pengar så är helt klart den digitala versionen lite smidigare.

Tyvärr kommer nog många att köpa den digitala versionen för att spara pengar (då den lär vara billigare inköp) och inte veta om att det kostar mer i längden.

Om man väntar på reorna som görs i psn.
Så är dem oftast bättre än butikerna.

Men om man tänker köpa spel precis när dem lanseras så har du väl rätt med att
fysisk butik är bättre.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Gregerory:

Du har helt rätt om värmen. Det känns som att det är det största problemet med TV-möbler. De är så jäkla inbyggda med bara ngt hål bakåt för kablar. I mitt fall så har jag luckan alltid öppen när jag spelar. Den står ensam på en hylla samt att jag struntade att sätta i bakstycket på bänken efter senaste flytten. Det sista gjorde susen.

Jag ångrar att jag satte fast bakstycket. Nu är det så väl fastspikat att jag inte vill slita loss det, men det hade underlättat utan.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1-ARM64/16/256GB], MacBook Pro 15" [Core i7/16/256GB], iOS: iPad Mini [128GB], iPhone 8 [64GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], W10: Surface Book 3 15" [Core i7/GTX 1660 Ti/32/512GB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Skriv svar