Ny trailer från Total War Saga: Troy, släpps gratis (under en dag!) i sommar

Robot
Ny trailer från Total War Saga: Troy, släpps gratis (under en dag!) i sommar

Allt ljus på Odysseus i nya trailern.

#total-war-saga-troy


Medlem

Bäst från trailern var när ett siege tower bara drog rätt genom ett träd. Känns som ett polerat verk.

Medlem

Hatar bara det faktum att det är exklusivt till Epic i ett helt år, ett par månader hade jag inte haft nå problem med, men när de gör så här så känner jag att då vill jag inte ha spelet alls om de inte har en super kraftig rabatt, typ 90%.

Riktigt svinigt av CA tycker jag.

Medlem
Skrivet av Halvars90:

Hatar bara det faktum att det är exklusivt till Epic i ett helt år, ett par månader hade jag inte haft nå problem med, men när de gör så här så känner jag att då vill jag inte ha spelet alls om de inte har en super kraftig rabatt, typ 90%.

Riktigt svinigt av CA tycker jag.

Gratis tycker jag känns som en ganska bra rabbat

Medlem
Skrivet av Thane:

Gratis tycker jag känns som en ganska bra rabbat

Har de lovat gratis på Steam?

Skrivet av Halvars90:

Hatar bara det faktum att det är exklusivt till Epic i ett helt år, ett par månader hade jag inte haft nå problem med, men när de gör så här så känner jag att då vill jag inte ha spelet alls om de inte har en super kraftig rabatt, typ 90%.

Riktigt svinigt av CA tycker jag.

Speciellt eftersom Total War alltid varit en spelserie präglat av mod-stöd, vilket nu helt lämpas över på andra att sköta eftersom det fortfarande inte finns något mod-relaterat i Epic launchern. Jag tycker man skiter lite i vad spelarna värderar och tänker väldigt kortsiktigt när man väljer att gå exklusivt till den funktionsfattigare launchern. Kan ju åtminstone låta spelarna välja var de köper sina spel.


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

1
Skriv svar