Jovisst, Mafia-remaken ser ut som ett erbjudande vi inte kan motstå

Robot
Jovisst, Mafia-remaken ser ut som ett erbjudande vi inte kan motstå
Medlem

Ser riktigt trevligt ut, och man känner ju igen många uppdrag där i trailern. Är det fler än jag som reagerar på hur otroligt olik sig herr Tommy Angelo och de andra är dock? Tommy framförallt har ju.. helt annat ansikte. Känns märkligt, framförallt när det nya ansiktet känns mycket mindre karakteristiskt och mer intetsägande.

Nåja, är väl som när man gör remakes på filmer, andra skådisar..

Medlem

Ser lovande ut! Main temat i slutet av trailern :') Allt som saknas är att se en glimt av gameplay!

Medlem
Skrivet av Ftmch:

Ser riktigt trevligt ut, och man känner ju igen många uppdrag där i trailern. Är det fler än jag som reagerar på hur otroligt olik sig herr Tommy Angelo och de andra är dock? Tommy framförallt har ju.. helt annat ansikte. Känns märkligt, framförallt när det nya ansiktet känns mycket mindre karakteristiskt och mer intetsägande.

Nåja, är väl som när man gör remakes på filmer, andra skådisar..

Detta är inte en remaster utan en hel remake. Medans de behåller storyn i stora drag så gör de om allt. Nya ansikten, nya röstskådespelare, ny version av staden och allt annat det involverar.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

"Not actual gameplay" hmm..
Tvivlar inte på att det blir bra, tänker dock att om de ändå gjorde om en massa saker från originalet kunde de väl tagit bort racingen.

Det blir säkert bra. Nu ska vi vara lite positiva


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Augusti 22 kan inte komma snart nog. Mafia är ett av de bästa spelen jag vet om.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Förhoppningsvis fungerar den här remaken bättre än remastern av 2an. Men om de ska byta ut varenda skådespelare och göra om allting från grunden - finns det något kvar av det gamla spelet då? Nja, jag vill nog helst komma ihåg spelet som det var i originalet.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Not actual gameplay" hmm..
Tvivlar inte på att det blir bra, tänker dock att om de ändå gjorde om en massa saker från originalet kunde de väl tagit bort racingen.

Jag kom så långt som racingen...där tog det slut för mig.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Bryr mig förrän dem visar ACTUAL GAMEPLAY.
Förrenderad film... Nja


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Fortfarande skeptisk...

Och btw heter det "lost haven", inte heaven.

Medlem

hoppas HOPPAS dom lyckas med detta, Mafia 1 vore så jävla bra omgjort korrekt


signatur

//monster

Medlem

Jag var positiv från början, men efter att precis spelat igenom Mafia 3 så bvlev jag väldigt orolig för hur det här ska bli.

Medlem

@Patrik1975: Står Lost heaven överallt, så skulle nog säga att det är korrekt.

Medlem
Skrivet av kalaspuffar:

@Patrik1975: Står Lost heaven överallt, så skulle nog säga att det är korrekt.

Du har rätt.
Jag kan nästan äta upp mina solglasögon på att det hette "lost haven" i en svunnen tid, men Google korrektar mig.
Mandela effekten?

1
Skriv svar