Surgeon Simulator 2 släpps i augusti, är jätterealistiskt (fast tvärtom)

Robot
Surgeon Simulator 2 släpps i augusti, är jätterealistiskt (fast tvärtom)

Spelet för aspirerande (men klåfingriga) kirurger.

#surgeon-simulator-2


Inaktiv

Såg ju otippat roligt ut.
Är säkert en del streamers som kommer plocka upp detta också för det kan nog vara kul att titta på alla tokigheter som lär uppstå.

Medlem

Ser ut som co-op?

Medlem

Ser ut som en genomsnittlig arbetsdag.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Kom plötsligt att tänka på "Goat Simulator", som jag köpte 2014, plus alla DLC.
Som jag idag ångrar.


signatur

autograph

Medlem

Så, inget VR med andra ord, med tanke på att det blir Epic-exklusivt?

Medlem

Såg skoj ut. Kan tänka mig att köpa det under nån rea när spelet lanseras på Steam om nåt år.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Ett spel för Carcass-fans!

1
Skriv svar