Astro's Playroom ingår digitalt på alla Playstation 5-konsoler

Robot
Astro's Playroom ingår digitalt på alla Playstation 5-konsoler
Medlem

Jag har för mig att det ursprungliga Playroom redan var installerat när jag skaffade PS4 också.

Medlem

Lite Super Mario Odyssey känsla över det hela

Medlem
Skrivet av Nyhet:

Förmodligen får vi en VR-uppföljare av Astro Bot Rescue till förmodade PSVR 2, men det är bara spekulationer från min sida. Eller önsketänkande

Då är vi två

Medlem

Ja de har klart inte släppt PSVR med tanke på att de även avslöjade en ny kamera under gårdagen (för att vara kompatibel med PSVR1). De lär troligen tillägna en hel show framöver till PSVR2 och dess spel (särskilt då inga sådana spel visades igår).


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Skribent
Skrivet av matt76:

Ja de har klart inte släppt PSVR med tanke på att de även avslöjade en ny kamera under gårdagen (för att vara kompatibel med PSVR1). De lär troligen tillägna en hel show framöver till PSVR2 och dess spel (särskilt då inga sådana spel visades igår).

Är den kompatibel med PSVR1? Det missade jag....då kanske vi kan få bättre tracking om de också släpper bättre move-pinnar. Det är väl den största kritiken jag har till PSVR, att de mixa nuvarande teknologi med gammal, vilket har haltat upp en hel del vilka spel som funkar till PSVR. Move funkar i bästa fall "drägligt", men aldrig bra.


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem

Gick väl rykte om att PSVR2 skulle drivas utan kamera och om det skulle vara sant kan man anta att de enbart inkluderade den nya för att bibehålla kompatibiliteten med PSVR1.


signatur

AMD Ryzen 9 5900x| Asus ROG Crosshair VIII Dark Hero X570 | G-Skill 32GB DDR4 3600Mhz CL16 Trident | MSI Geforce RTX 3080 10GB Gaming X Trio | Phantek P600S | Creative Sound BlasterX AE-5 Plus | Corsair RM850X 850W | Samsung 980 Pro 1TB M.2 NVME | Kingston A2000 1TB M2. NVME | Corsair H150i Pro XT
LG 38GN950 | LG Oled 65C7, 65C1 och 55C9
Xbox Series X | Playstation 5 | PSVR 2 | Oculus Quest 2

Medlem

Oj, hur lite utrymme kommer det att finnas då på den redan för små hårddisken? Jag älskar flera av PS5-spelen som visades. Det kommer absolut bli ett köp day 1 (om det kommer gå att få tag i maskinen). Men hårddisken oroar mig. Jag vill inte byta skivor fram och tillbaka hela tiden, och inte behöva radera och ladda ner spel fram och tillbaka heller.

1
Skriv svar