Hitman III blir finalen på trilogin

Robot
Hitman III blir finalen på trilogin
Medlem

Gjutet köp. De 2 tidigare liren är väldigt roliga o spännande. Blir ett köp till Steam™ där jag äger de andra spelen. Borde komma dit igen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Kommer nog att bli riktigt bra, men var det en icke-Bateson jag hörde där?

FM-guru
F.d. Sisyr

@Thomas: 47 pratade ju inte över huvud taget i trailern? Rösten du hör är röstskådisen till The Constant, en av antagonisterna i tvåan, vars monolog riktar sig till 47 (och spelaren, då).

Medlem

Vet inte, det såg väldigt gammalt ut. Gissar att IOI tuggar på med samma gamla spelmotor, hade hoppats på något mer next-gen rent tekniskt.

Medlem

Snälla... Någon form utav co-op eller multiplayer. Fan dags nu io.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Prisa gudarna. Som jag längtat!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Vet inte, det såg väldigt gammalt ut. Gissar att IOI tuggar på med samma gamla spelmotor, hade hoppats på något mer next-gen rent tekniskt.

Tror det dröjer, om någonsin. Hitman verkar leva på brödsmulor, utvecklarna satsar nog att lägga tid och pengar på att skapa nya banor osv. och använder redan det dom har, tekniskt och grafiskt, som dom brukar göra tyvärr. Hitman: Absolution var ett större projekt där dom satsade på att se hur mottaglig Hitman kunde bli efter en lång tids paus, med en uppdaterad motor och allt. Hitman2016 och Hitman2 har levt lite på den starten som dom påbörjade 2011 med Absolution. Det är bara en gissning, men jag tror det dröjer innan ett nytt Hitman kommer efter denna tredje delen, om det någonsin kommer. Men om det kommer så kan man ju hoppas att dom byter motor.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

@Thomas: 47 pratade ju inte över huvud taget i trailern? Rösten du hör är röstskådisen till The Constant, en av antagonisterna i tvåan, vars monolog riktar sig till 47 (och spelaren, då).

Där ser man. Då hade jag helt fel. Haha.

Medlem

Varför upplevde jag detta som en trailer för ett nytt Batmanspel?

Skrämda skurkar som springer runt i skogen och blir tagna en och en, därefter får vi en glimt av Bruce Wayne i Wayne tower, en scen med Wayne manor och till sist Rachel i vacker skrud kanske på samma plats.

Hit...Batman 3

1
Skriv svar