Vad vill du se på Playstation 5-eventet i kväll?

Medlem

Gameplay från Elden ring + releasedatum
Bloodborne till PS5 och PC (!!)
Livstecken från Demon’s Soul remaken

samt en helsvart Dual Sense.

Medlem

Rimlig nivå av bakåt-kompabilitet, en rimlig peng för hårdvaran så är det ett givet köp!

Medlem

jag vill se priset. kommer säkert bli gubbdyrt

Medlem

Jag har inga höga krav, men...

- Riktiga next-gen spel (Spelar faktiskt iingen roll vilket)
- Gameplay.
- PS5 konsoll
- PSVR 2 information
- Next gen PSVR 2 spel.
- Överraskningar med wow faktor.

Dex
Medlem
Skrivet av Thommie85:

Just i skrivande stund är jag mest nyfiken på hur konsolen ser ut, samt prisbilden och givetvis är det kul om de visar gameplay också

Tror nog inte man ska hoppas för mycket angående hur konsolen ser ut, pris och release datum. Tror det mest ikväll kommer handla om spelen, men man kan ju alltid hoppas att man blir överraskad!

Medlem

Jag har en känsla att ikväll så kommer det bara handla om spelen. Likt som microsoft gjorde,dock gameplay. Att dom ska visa upp spel lite över en timme, behöver inte betyda massor av spel. Om dom nu visar first party spel så kommer dom eventuellt vara längre, kanske 5-12 min. Dom flesta spelen som visades under microsoft event kommer även till ps5. Så jag tror inte vi får se så mycket av dom.

Själva konsolen tror jag att vi får se under nästa event, då det förmodligen kommer snackas mer om hur allt är uppbyggt och hur det kommer att fungera i praktiken med ssdn, som många pratar om.

Jag skulle vilja se.
Silent hill
Ridge racer
Nytt worms
Nytt battle arena toshinden

Medlem

Ett nytt Wipeout skulle vara väldigt trevligt.

Housemarques nya AAA-spel tror jag det finns en ganska stor chans att vi får se.

En teaser för nästa God of War hade suttit fint.

Sedan är det såklart alltid roligt med överraskningar som är svåra att förutse.

Medlem

Ett riktigt gameplay på Assassin's Creed Valhalla och Horizon Zero Dawn 2 + konsolen så blir jag nöjd.

Avstängd
Skrivet av dex20:

Tror nog inte man ska hoppas för mycket angående hur konsolen ser ut, pris och release datum. Tror det mest ikväll kommer handla om spelen, men man kan ju alltid hoppas att man blir överraskad!

Tycker det är väldigt dumt av Sony om dem inte visar konsolen ikväll.

Medlem

Horizon 2, Uncharted 5, nästa God of War.
Design & pris på konsolen.

Medlem

Nytt warhawk!

Medlem

Dishonored 3!

Medlem
Medlem

Sony kommer leverera på AAA fronten men det hade varit extra grädde med ett nytt Sly Cooper, något nytt från Housemarque(nytt Resogun) och lite info om nästa VR hjälm(hoppas på 4k).

Ook
Bibliotekarie (UU)

Förutom redan sagda så vore ett storydrivet spel från Quantic Dream intressant. Har inte spelat alla deras spel men de har god renommé med spel såsom Detroit: Become Human, Beyond Two souls, Heavy Rain och Fahrenheit.

Med tanke på PS5 kommande grafik men även förhoppningsvis bättre ljud med troligt stöd för Dolby Atmos kan det bli en trevlig biospelsupplevelse...

Medlem

Haha! Tänkte skriva Knack 3 innan jag såg beskrivningen. Jag hoppas verkligen på det, har och har haft otroligt mycket roligt speltid med mina barn där. Hoppas på mer!


signatur

I'm a snake, follow me!

Ase
Medlem

Att de lägger ner playstation & kör en öppen standard (pc)

Medlem

Jag vill se ett nytt Kingdom Hearts eller Final Fantasy!

Medlem

Bloodborne Remastered till PC och PS5
God of War 2
Elden Ring
Resident Evil 8

Medlem
Medlem
Skrivet av dex20:

Tror nog inte man ska hoppas för mycket angående hur konsolen ser ut, pris och release datum. Tror det mest ikväll kommer handla om spelen, men man kan ju alltid hoppas att man blir överraskad!

Vi blev gött överraskade


signatur

Spela så mycket du orkar, och helst lite till.

123
Skriv svar