Datum för XIII-remaken läckt – släpps i höst

Robot
Datum för XIII-remaken läckt – släpps i höst

Ny trailer tros komma senare i dag.

#remake, #xiii


Gnällkuk

Kände vare sig till orginalet, eller att det var en remake på g. Var det här ett stort spel?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av trickeh2k:

Kände vare sig till orginalet, eller att det var en remake på g. Var det här ett stort spel?

Lirade en pirat version av spelet till PC back in the day. Spelet kom väl lite i skymundan av andra större spel. Minns inte så mycket av spelet. Klarade det aldrig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Känns som att det knappt är några som upplevde detta spelet ens när det begav sig. Kommer ihåg att jag spelade det en hel del när jag var yngre och hade riktigt kul med det. Hoppas att fler kan få uppleva det nu med remaken så att det inte glöms bort helt, comic book-effekten över spelet är verkligen en nice touch som man borde uppleva tycker jag.

Skribent

Nice!
Gillade det när det kom, men spelade aldrig färdigt det. Blir nog ett köp.

1
Skriv svar