Branschskvaller pekar på att nästa Battlefield utspelar sig i modern tid

Robot
Branschskvaller pekar på att nästa Battlefield utspelar sig i modern tid

Så länge det inte är Hardline 2 känns det okej.

#battlefield-2021


Medlem

De borde ta BFV och "gör om gör rätt" istället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tyckte Hardline var rätt så kul och lite annorlunda. Oavsett vad så vore det ju gött att slippa loot boxar och en miljon olika unlocks.

Inaktiv

Jag gillade Hardline. Var skitkul att åka bil i multiplayer i längre perioder än 2min som är min max livslängd inuti fordon i alla andra BF.

Medlem

hardline är underrated, hade gärna sett en 2a av det!

Medlem

En ny version av BF2142 kanske inte hade varit helt fel.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

En tid jag gärna hade velat se mer av är sena kalla kriget. I princip det enda spelet jag har sett som behandlar 80-talet är World in conflict. Battlefield som ett "cold war gone hot" skulle vara riktigt kul att se, och 80-talet ger också en bra blanding av modernt och gammalt.

Medlem
Skrivet av GreveGroggula:

Tyckte Hardline var rätt så kul och lite annorlunda. Oavsett vad så vore det ju gött att slippa loot boxar och en miljon olika unlocks.

Ja just det är den grejen jag vill slippa mest. Det behövs inte unlocks och sånt piss.
Funkar ju utmärkt i CS med deras system - gör något liknande till BF.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

BC3 FÖR FAN! Man vill ju veta vad som händer!

Medlem

Bad Company 3, helt klart!

Medlem

Hur länge ska EA neka oss ett BC3?

BC2 är höjdpunkten i hur kul jag haft i ett MP-spel. Fanatstisk gameplay/kartor samt lagom mycket unlocks. Vietnam-expansionen var också kung!

Medlem
Skrivet av eddie the eagle:

En tid jag gärna hade velat se mer av är sena kalla kriget. I princip det enda spelet jag har sett som behandlar 80-talet är World in conflict. Battlefield som ett "cold war gone hot" skulle vara riktigt kul att se, och 80-talet ger också en bra blanding av modernt och gammalt.

Kalla kriget? Du menar ett BF där alla sitter i var sitt kontorsbås och hotar andra länder med repressalier och kapprustning av kärnvapen? ;).

Medlem

Nja... copy paste metoden dem sysslat med sedan BF4 är inget vidare.
Inte ett dugg intresserad, så vidare det inte är ett BC3, då blir jag pepp.

Köpte BF V häromdagen på rean (149sek) och inte ens för dem ynka pengarna känner jag att jag har fått värde eller speciellt roligt.


signatur

"High life on low budget"

Hoppas på Hardline 2 men vet att det inte kommer hända


signatur

i7 4790k | 16GB DDR3 | GTX 1070

Medlem

Hoppas det. Äntligen slut på WW1-2 bullshit. Så helt ointressant att jag inte köper spelen på grund av detta.

Skribent

Frågan är om namnet blir BFVI eller om de får för sig att förvirra oss ännu mer med namnen genom att kalla det Battlefield Two eller något....


signatur

"Writer and Fighter"

Inaktiv
Skrivet av eddie the eagle:

En tid jag gärna hade velat se mer av är sena kalla kriget. I princip det enda spelet jag har sett som behandlar 80-talet är World in conflict. Battlefield som ett "cold war gone hot" skulle vara riktigt kul att se, och 80-talet ger också en bra blanding av modernt och gammalt.

Denna spelklassiker finns också:

Gillar också den tidsåldern när det kommer till militär utrustning, "modernt" men inte high-tech.

Medlem

Skulle hellre vilja se de gå tillbaka till kalla kriget. Strid i Sverige någon med Stridsvagn 103?


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Hardline är den enda som jag inte köpt!
Det jag önskar mest är en BC3.


signatur

autograph

Skrivet av anon_306295:

Denna spelklassiker finns också:
https://youtu.be/ujS4wJ0RUcY

Gillar också den tidsåldern när det kommer till militär utrustning, "modernt" men inte high-tech.

Aj fan, skäms lite att jag glömde den pärlan.

Medlem

Så länge man slipper alla löjliga gadgets och op attachments.
Det har varit en av det bästa med BF1 och BFV, inga radiostyrda plan som folk kan döda en med tvärs över kartan, Sen alla flir och infraröda sikten har varit en fröjd att vara utan, att slippa bli skjuten genom rök av folk man inte ser.

Men jag hade nog hellre sett en fortsättning på BF2142 istället för modernt, vill man spela i modern tid så är ju BF3 och BF4 fortfarande spelbara och det finns så många andra spel som utspelar sig i nutid. VIll ha något annorlunda.

Och även om BFV har varit ett fiasko så har dem ju introducerat en del bra saker som jag vill se i nästa spel, gunplay, movement, revive animationerna, squad revive, fortifications, squad reinforcements, ingen 3D-spotting.

Medlem

Hoppas på Battlefield Fallout


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar