Destiny 2-expansion i september, och även 2021 och 2022 – men inget Destiny 3

Robot
Destiny 2-expansion i september, och även 2021 och 2022 – men inget Destiny 3

Beyond Light först ut av tre expansioner. Se trailers!

#bungie, #destiny-2


Medlem

Häftigt! Har tyvärr tappat tråden för ett tag sedan. Ska nog börja igen, kan vara kul!

Jag tycker det är intressant hur olika bolag gör på olika sätt. Som här där dom lanserar expansioner istället för att släppa nytt spel. Det kanske passar modellen bättre.
Men kommer motorn/grafik/features fortfarande leverera 2022?


signatur

Niet.

Medlem

Bra det. Går väl utmärkt att bygga på än att släppa helt nytt hela tiden.

Medlem

Min stackars 512GB SSD svettas lite av Destiny 2, och nu ska det bli ännu större.
Dom borde tillåta att man strömmar in data som i WoW.

Medlem
Skrivet av ernstp:

Min stackars 512GB SSD svettas lite av Destiny 2, och nu ska det bli ännu större.
Dom borde tillåta att man strömmar in data som i WoW.

Nej det kommer stoppa undan saker i ett "valv" dvs strikes, raids etc kommer försvinna och återkomma med jämna mellanrum

Medlem

Ursäkta en gammal mans fråga men jag har tidigare spelat Destiny 1, går det att "bara" hoppa in och börja spela tvåan nu eller är jag för långt efter alla andra? Måste jag spela med kompisar eller är det bara att börja helt enkelt så löser det sig?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Ursäkta en gammal mans fråga men jag har tidigare spelat Destiny 1, går det att "bara" hoppa in och börja spela tvåan nu eller är jag för långt efter alla andra? Måste jag spela med kompisar eller är det bara att börja helt enkelt så löser det sig?

Man kommer rätt snabbt upp i lightlevel vissa saker är ju bra om man har iallafall två polare. Nightfall och liknande. Jag kör mycket solo även om jag försöker dra lite i polarna. Det finns tonvis att göra som ny spelare med bara grundspelet "New light" Det är ju gratis så kör på och känn om det är för dig. Kolla fzs discord för klan eller random folk att spela med. Lycka till!

1
Skriv svar