Rykte: Far Cry 6 visas i juli

Medlem

Är riktigt taggad på det här. Tyckte att Far Cry 5 med råge var den bästa delen i serien. Både gameplay och setting var kul och kändes mycket mer naturligt än i de två föregångarna.

Att följa upp trean känns som en bra idé. Enda farhågan är att det blir likt New Dawn, som kändes väldigt vilset. Jag vill heller absolut inte ha levlade fiender och sånt.

Medlem

Så länge de behåller skyffelspjuten så är det lungt för min del.

Inaktiv
Skrivet av magma:

Får se om de lyckas toppa far cry 3 då

Är new dawn värt för runt 80 kr?

Jag säger ja, särskilt om du kan få en polare att spela co-op med då. New Dawn är på många sätt som FC5 men mycket mer nedkokat och mindre sidobullshit vilket var något jag upptäckte då jag senare gick tillbaka och spelade igenom FC5. För 80 kr är det helt klart värt om du gillar kärnan av Far Cry (3, 4, 5). Storyn och karaktärerna är väl som mer eller mindre vanligt något man glömmer men gameplay är väldigt bra

Medlem

Jag hoppas framförallt på bättre grafik.. Farcry 3 kändes som en riktig besvikelse grafikmässigt.. Det var en riktigt svår övergång från Crysis djungler.. Mycket synd, för i övrigt tyckte jag dem lyckades bra! Jag tror dem har det nu dock med tanke på skuggorna de verkar ha fått till i skogsmiljöer hos bland annat FCP och FC5.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

far cry 3 var det sista spelet jag körde i serien ,tröttnade efter.. kanske dags spela igen om sexan blir bra då.

Medlem

Jaha. Xbox Juli event. Nice.

12
Skriv svar