The Last of Us Part III skulle kunna vara nästa Naughty Dog-spel, eller så gör de något helt nytt

Robot
The Last of Us Part III skulle kunna vara nästa Naughty Dog-spel, eller så gör de något helt nytt

Neil Druckmann blickar framåt.

#naughty-dog


Medlem

Älskar TloU och Uncharted. Meeeen!

Uncharted är avslutat, visst hade man kunna göra ett grymt lir med, ja ni vet vem om ni klarat 4an

TloU hade funkat som ett enda spel,. Ser onekligen jättemycket fram emot 2an dock och har inga inbillningar om att det kommer vara dåligt, så dont get me wrong!

Jak and Dexter är inte alls min smak, men serien är väl vad folk gillar att säga, mjölkad?

Så något helt nytt, gärna åt det mer """"realistiska""" hållet dvs äventyr av oss människor i unika situationer!

Skribent

Jag vill absolut att de ger sig i kast med något helt nytt, kanske i någon form av historisk miljö.

Fragtjuv

Jag vill ha ett Uncharted men som utspelar sig kring tiden man upptäckte Amerika. Handlingen går ut på att kommunicera med en mystisk stam djupt in i skogen. Naturligtvis gäller det att lägga vantarna på en fantastisk skatt.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Nåt nytt hade ju definitivt varit trevligt men jag hade ju bockat och tagit emot ett nytt Uncharted eller TLoU alla dagar i veckan. Naughty Dog är spelvärldens kungar och allt de rör vid blir till guld. Gold I say! ^^.

FM-guru
F.d. Sisyr

Får gärna skapa ett nytt IP för min del. Hade kunnat göra det direkt istället för TLOU 2 också, men rörande den åsikten är jag nog i en försvinnande liten minoritet.

It's not a lake, it's an ocean

Gärna något helt nytt. Fortfarande storydrivet i tredje person, men nytt.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

The Last of Us
The Last of Us 2
The Very Last of Us
The Last of Us 4ever
The Last of Us Oh there are so few left now, like five or something.
The Last of Us Im super cereal! There arn't any left!
The Last of Us Reunion
The Last of Us 8 my lunch and now I'm hungry.
The Last of Us Kevin Spacey Edition
The Last of Us 10 reasons why I hate spores

Medlem

Ser hellre att de avslutar The Last of Us II på ett sådant sätt att det inte behövs/finns utrymme för en tredje del. Ge mig ett nytt IP istället.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

Allt som kommer från den studion är ren briljans, så oavsett om det blir ett nytt Uncharted, The Last of Us, Jak & Daxter eller något helt nytt så kommer det antagligen vara det snyggaste och det tekniskt mest fulländade spelet i historien.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Det hade varit kul och intressant om ND hade lämnat det "vuxna" och "seriösa" för att istället fokusera på något mindre och lättsammare. Back to basics. Det kan nog skänka utvecklarna andrum och kreativ glädje, inför nästa mastodont spel.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Nytt IP ja. Det var länge sen vi fick ett nytt riktigt bra solo spelserie. Ass Creed, BF, CoD, BR spel och en massa remasters. Nu finns möjlighet att slå en homerun i spelvärlden.

Medlem

Ett nytt Ip skulle vara trevlig.
Har aldrigt varit ett fan av TLOU särskilt mycket och Uncharted är avslutat (även om fjärde delen kunde ha varit så mycket bättre)


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Ser gärna att dom gör någon typ sidospel i samma värld. Som andra påpekat, med Tommy.

1
Skriv svar