Är du Skyrim-expert? Bevisa det i vårt quiz om The Elder Scrolls Online: Greymoor

Medlem

Gissade in stolta 6 av 11.

Avstängd

Duger åt en noob som mig : ))

Hiz
Medlem

"11/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!"

Så jag gör väl det. Vann jag en kaffe nu eller?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hiz:

"11/11 Korrekta svar!
Du är en väderbiten äventyrare som räds varken vampyrer, drakar eller dåligt väder. Dags att skryta i kommentarstråden!"

Så jag gör väl det. Vann jag en kaffe nu eller?

Wow!


signatur
Medlem

3/11.
Kunde svaret på en fråga så jag hade oflyt i mina chansningar. 🙄
Spelade ESO kanske 2 dagar ganska tätt inpå release men gillade det ej. Saknades för många funktioner/finesser.
Sedan har jag aldrig varit någon MMO-fantast så har inte lagt ner så mycket tid på den genren. Ultima Online spelades iofs flitigt under många år men det är preskriberat vid det här laget.


signatur

Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x

C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch

Medlem
Skrivet av kendo:

Skrytpelle

Medlem

"6/11 Korrekta svar!
Du har lirat några The Elder Scrolls-spel men du rekommenderas installera The Elder Scrolls Online och fortsätta äventyret."

Jag installerar ett nytt Elder Scrolls den dagen då Bethesda kan göra ett bra rollspel igen.

Blir väl någon gång då sista kugghjulet i den här klockan har roterat ett varv...

Medlem

9/11 röstskådespelare och antal spelare kunde jag inte

Medlem

5 av 11. Har aldrig spelat något Elder Scrolls så det var chansningar rakt av

7/11, hot damn!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Ja, det är ett betalt samarbete med Bethesda, vi försöker göra det väldigt tydligt.

Känner ni fortfarande att det är "väldigt tydligt"?

Jag ser inte hur ni kunde göra det otydligare och fortfarande tekniskt sett ha med det när ni återpublicerade artikeln. Man ska inte behöva öppna artikeln för att bli informerad att det är betalt innehåll, och jag tror inte många ser den varningen innan de klickar. Inne i artikeln är det tydligt nog, men varningen på framsidan tror jag är för dold för att vara laglig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av johanAndersson:

Känner ni fortfarande att det är "väldigt tydligt"?

https://i.imgur.com/xk8M9fq.png

Jag ser inte hur ni kunde göra det otydligare och fortfarande tekniskt sett ha med det när ni återpublicerade artikeln. Man ska inte behöva öppna artikeln för att bli informerad att det är betalt innehåll, och jag tror inte många ser den varningen innan de klickar. Inne i artikeln är det tydligt nog, men varningen på framsidan tror jag är för dold för att vara laglig.

Skumt, vad kör du med för webbläsare, och eventuell block-mjukvara? Så här ska det se ut på desktop och mobil.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skumt, vad kör du med för webbläsare, och eventuell block-mjukvara? Så här ska det se ut på desktop och mobil.

Det var bättre. Jag har Firefox på Windows, Adblock ska vara helt avstängt på FZ, men det är möjligt att det spökar.

Medlem

Tja, sista spelet i serien som jag ens orkade lägga några timmar på var ju Arena. Det lade jag ner efter en bug som gjorde att man i stort sett var tvungen att börja om från början. Det släpptes ju typ 93 eller nått sånt? Daggerfall fick man ju aldrig igång på datorn jag hade då det kom. Inte fasiken gör de mindre buggiga saker idag >_< Snacka utveckling!

Efterkommande spel har jag i stort sett bara startat och sen avinstallerat då de inte alls varit i min smak (aldrig gillat hur deras karaktärer ser ut).

Så, 5/11 är ju nästan 50-50 för bara gissningar ^^

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skumt, vad kör du med för webbläsare, och eventuell block-mjukvara? Så här ska det se ut på desktop och mobil.

Jag hade samma problem som ovanstående medlem. Jag kör chrome och har uBlock som adblocker. När jag testade stänga av uBlock så kom den gråa sponsrat-raden i överkanten fram så gissar att det är vissa/alla adblockers som strular till det.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av johanAndersson:

Det var bättre. Jag har Firefox på Windows, Adblock ska vara helt avstängt på FZ, men det är möjligt att det spökar.

Det är så det sett ut från första början, på alla våra sponsrade artiklar. Jag har sett ett fåtal kommentarer om att olika annons- och scriptmarkerare plockar bort annonsmärkningen. Ironin!

Tyvärr inte så mycket vi kan styra över.

Skrivet av DrDoom:

Jag hade samma problem som ovanstående medlem. Jag kör chrome och har uBlock som adblocker. När jag testade stänga av uBlock så kom den gråa sponsrat-raden i överkanten fram så gissar att det är vissa/alla adblockers som strular till det.

Blockerar Ublock något annat än annonser?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Blockerar Ublock något annat än annonser?

Man kan i stort sett blockera vad man vill med det. Vanligtvis använder nog folk mest listor som man prenumererar på, men man kan, om man "kan", skriva egna filter.

Medlem

9/11, chansade på precis alla förutom en, den frågan råkade jag klicka på innan jag läst texten t.o.m. och fick rätt!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

10/11 jag fick fel på hur många spelare det var tordde det var 13mill men det var 15mill. Men då är jag en jävla inbiten fan av ALLA elder scrolls spelen.

Medlem
Medlem
12
Skriv svar