Inför The Last of Us 2 – Naughty Dog-formen är hög och stabil

Robot
Inför The Last of Us 2 – Naughty Dog-formen är hög och stabil

FZ-läsarna: Uncharted 2 är genombrottet, The Last of Us är mästerverket.

#formkurvan, #naughty-dog, #the-last-of-us, #uncharted


Medlem

Är folk inte kloka? Hur kan Crash Bandicoot 3 vara det sämsta i serien när det i själva verket är det bästa?

Medlem

Last of Us - Left behind är förmodligen bästa DLC:n som nånsin gjorts. Så mycket känsla.

Gnällkuk
Skrivet av Påskmust:

Är folk inte kloka? Hur kan Crash Bandicoot 3 vara det sämsta i serien när det i själva verket är det bästa?

Det är ju det som är det värsta med internet, alla har fel, typ.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Lite förvånad. Trodde Jak & Daxter: The Precursor Legacy skulle få högre betyg- Fantastiskt 3D plattformsspel. En riktig pärla.

Skrivet av B-itta:

Last of Us - Left behind är förmodligen bästa DLC:n som nånsin gjorts. Så mycket känsla.

Det är ett bra DLC men personligen anser jag absolut att det inte når upp till R*'s verk till GTA 4. (The Lost & the Damned) och (The Ballad of Gay Tony). Även CD Project Red fantastiska verk The Witcher 3 fick 2 DLC. (Hearts of Stone) och (Blood & Vine). Mycket vassare DLC verk om man frågar mig.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Lite förvånad. Trodde Jak & Daxter: The Precursor Legacy skulle få högre betyg- Fantastiskt 3D plattformsspel. En riktig pärla.

Det är ett bra DLC men personligen anser jag absolut att det inte når upp till R*'s verk till GTA 4. (The Lost & the Damned) och (The Ballad of Gay Tony). Även CD Project Red fantastiska verk The Witcher 3 fick 2 DLC. (Hearts of Stone) och (Blood & Vine). Mycket vassare DLC verk om man frågar mig.

Indeed. Tänkte förut just att jag skulle lägga liten sidonot för Witcher 3s DLC:n

Medlem

Crash 1 det bästa ? really?

Medlem

Deras två sämsta spel hamnar på första och andraplats lol.

Fragtjuv

Jag har bara spelar Uncharted-spelen och Last of Us och håller med om den här listan när det kommer till de spelen.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

It's not a lake, it's an ocean

Jag köpte till slut PS3 för Uncharted och The Last of Us. Det var häftigt att sträckspela alla fyra spelen. Även om det första Uncharted har hade åldrats en del var det fortfarande underhållande. Uncharted 2 är förstås fantastiskt.

Naughty Dogs styrka ligger i att bygga trovärdiga världar och karaktärer samt skapa en engagerande historia. Spelmekaniken tenderar att vara bra men inte fantastisk (men jag tillhör inte dem som sågar The Last of Us p.g.a. detta, tycker att det håller bra även där).


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem
Skrivet av kebbe:

Deras två sämsta spel hamnar på första och andraplats lol.

Lol, åsikter... alla har en.


signatur

"High life on low budget"

Redaktör
Ponny

@CARTMAN: Medhåll! Första Jak and Daxter är fantastiskt.


signatur

En Bamseponny av folket

Moderator | Testpilot

Men hallå,Crash 3 är ju bäst i den serien. Sluta ha fel!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

När man ser listan i sin helhet är det inte utan att man blir lite ledsen att Naughy Dog slutat göra så mkt spel.
Fy attans vad roligt det hade varit om de kunna kränga ut ett sprillans nytt jak and daxter ex och inte bara släppa uncharted spel o ibland ett last of us spel.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

@CARTMAN: Medhåll! Första Jak and Daxter är fantastiskt.

Ett av de spel jag verkligen hoppas får en remaster. Har fina minnen, speciellt från stranden i början av spelet. Mys <3


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Är genuint ledsen att Jak 2 kom så långt ner, är verkligen en av mina favoriter...
Smaken är minst sagt som baken

1
Skriv svar