Quiz – Vad kan du om spelsommaren 2020?

Robot
Quiz – Vad kan du om spelsommaren 2020?

Torra somrar hör spelvärlden till. Årets spelsommar tänker vara annorlunda.

#fz, #quiz


Testpilot

4/10 Korrekta svar!

Backloggen eller nya releaser spelar ingen roll. I sommar spelar du vad du känner för.

Medlem

Haha 4/10 här med. Jisses. Men det stämmer helt klart att jag kommer spela det jag känner för dvs The last of us part 2 samt Death Stranding <3.

Medlem

4/10 här också, inte så konstigt då jag i stort sett gissade på dem flesta

Medlem

8/10 men då gissade jag på runt hälften. Blev påmind om att redan nu i sommar kommer chansen att man köper en Switch att öka eller minska.

Medlem

2/10

ahahaha..

Ambassadör
Xbox

7/10.

Kul quiz!


signatur

Jump in.

Medlem

"Yikes, vad hände med det här spelåret"

-Varje år numera

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

7/10, bra variation på frågorna!


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

"4/10 Korrekta svar!
Backloggen eller nya releaser spelar ingen roll. I sommar spelar du vad du känner för."

Skönt det!


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

6/10, med bara tur på någon fråga.

Medlem

4/10 Korrekta svar!

Backloggen eller nya releaser spelar ingen roll. I sommar spelar du vad du känner för.


signatur

PS2, PS3, PS4, PSP, New 3DS XL, NDS Lite, Wii, N64, Sega Mega Drive, GBC
PC: GTX 1060, MSI Z170A Krait Gaming 3X, 16GB DDR4 @ 1066.7 MHz

Medlem
Citat:

6/10 Korrekta svar!
Backloggen eller nya releaser spelar ingen roll. I sommar spelar du vad du känner för.

..det vill säga Final Fantasy XIV: Shadowbringers.
Är helt totalt tokfast i MMO-träsket igen. Har inte känt så här sedan World of Warcraft 2004-2010.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

5 av 10.
Men den här listan är inte för mig. Kan inte spela nått av dem.
Förra året spelade jag nog bara ett nytt spel, i form av Disco Elysium.
Har så mycket jag behöver lägga pengar och tid på så kan inte motivera en uppgradering av PC. Men klurar på att hoppa hela vägen från nuvarande PS3t till PS5 i vinter

Medlem

3/10 Korrekta svar!

Så mycket brydde jag mig om annat än Ghost of Tsushima.
Största besvikelsen denna sommaren blir TLOU2, som inte ens är släppt.


signatur

I drank what?

Farornas Konung

3/10.. Vem fasen bryr sig om nya spel?

Medlem

6/10 Alltid kul med quiz!

Medlem

8/10 fick chansa på väldigt många

Medlem

Var ganska svårt och chansade på en hel del.
6/10
Backloggen eller nya releaser spelar ingen roll. I sommar spelar du vad du känner för.


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Skägg.
10 Chambers

Är 7 av 10 att räkna som tjänstefel?


signatur
Medlem
Skrivet av Mirage:

Största besvikelsen denna sommaren blir TLOU2, som inte ens är släppt.

Jag tror att du kommer ha dunderfel om The last of us part 2 och jag tror att väldigt många kommer att bli väldigt överraskade av alla höga betyg det kommer få. Helt övertygad faktiskt.

Btw FZ, spelar ni The last of us part 2?

Medlem
Skrivet av gorbatjov:

Jag tror att du kommer ha dunderfel om The last of us part 2 och jag tror att väldigt många kommer att bli väldigt överraskade av alla höga betyg det kommer få. Helt övertygad faktiskt.

Btw FZ, spelar ni The last of us part 2?

Jag tror säkerligen det är enormt välgjort, precis som 1an var. Älskade 1an något kolossalt. Dock dödar genusstoryn 2an för mig, och jag kommer inte lägga en spänn på det. Synd, jag har sett fram emot spelet ända sedan 1an, då det kändes som en 2a var självklar. Naughty Dog lyckades döda ALL vilja jag har att spela spelet. Vill jag ha politik nerkörd i halsen räcker det att jag lever ett vanligt liv utanför spelen. Spel är ett nöje, inte en kanal för mig att mottaga genuspropaganda.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:

Jag tror säkerligen det är enormt välgjort, precis som 1an var. Älskade 1an något kolossalt. Dock dödar genusstoryn 2an för mig, och jag kommer inte lägga en spänn på det. Synd, jag har sett fram emot spelet ända sedan 1an, då det kändes som en 2a var självklar. Naughty Dog lyckades döda ALL vilja jag har att spela spelet. Vill jag ha politik nerkörd i halsen räcker det att jag lever ett vanligt liv utanför spelen. Spel är ett nöje, inte en kanal för mig att mottaga genuspropaganda.

Men är du så säker på att det är just det du kommer få av spelet då? Inga spoilers nu men det som läckte var väl nån timme gameplay och slutet? Då har du alltså säkerligen runt 20 timmar gameplay/story kvar att uppleva...

Medlem

Yesssss, tlou2 hade nr2 på min goty

1
Skriv svar