Vilka spelkaraktärers egenskaper skulle du vilja ha i det verkliga livet?

Medlem
Skrivet av Iceman88:

@CARTMAN:
Vet inte om jag går in i en gråzon nu... Tror inte de, men Neo från The Matrix... En massa kampsporter, lära sig valfri egenskap på en handvändning, en jädra stor vapen arsenal och kunna sakta ner tiden vid behov...

Standard Exp gain släng dig i väggen...

Ja det vore inte helt fel.

Skrivet av Isak19:

Gillar du spel som soul calibur,MK, street fighter ?

Jag gillar kampsport men bara in real life. Spelen är inget jag har fastnat för tyvärr. I spel vill jag ha häftiga storys och mer gameplay.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Medlem

Nån annan som vill skriva här men inte har gjort det så får ni gärna göra det

Medlem
Skrivet av Isak19:

Vilken spelkaraktär har dom egenskaperna ?

Många karaktärer har chain lightning...Thrall i WC3 och Wizard i Diablo 3 för att nämna ett par. Det är ju liksom en universalspell "Wololo"...ifall du inte vet så kan jag varmt rekommendera Age of Empire. Google kan sammanfatta det hela med lite wiki och filmer:
Wololo

Medlem
Skrivet av Ender:

Många karaktärer har chain lightning...Thrall i WC3 och Wizard i Diablo 3 för att nämna ett par. Det är ju liksom en universalspell "Wololo"...ifall du inte vet så kan jag varmt rekommendera Age of Empire. Google kan sammanfatta det hela med lite wiki och filmer:
Wololo

Jaha gillar inte rts och har bara kört som barbarian,monk I diablo 3

Medlem

Eller så skulle jag vilja ha life is strange grejen att spola tillbaka tiden 10 sekunder eller hur mycket man kan spola tillbaka den i spelet

123
Skriv svar