Rasputin vs. The Almighty – såg du Destiny 2:s live-event?

Robot
Rasputin vs. The Almighty – såg du Destiny 2:s live-event?

Ett bombastiskt avslut på en herrans massa public events.

#Bungie, #Destiny-2


Relik 📜

Otroligt utdraget. Totalt höll det på i typ 90 minuter, och under den tiden var det 3-4 egentliga händelser. Kul Bungie testar live-event, men de får slipa till upplägget till nästa gång. Det här kändes helt ärligt inte värt tiden.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Medlem

Och det som hände var att ett skepp kraschade ner på jorden? Missar jag nåt eller var det här bara jättetråkigt?

Medlem

Nu spelar jag inte Destiny 2 men går man efter vad andra spel gjort i sina live event så kanske det blir nåt nytt område/uppdrag att spela i sen?

Relik 📜
Skrivet av GreveGroggula:

Och det som hände var att ett skepp kraschade ner på jorden? Missar jag nåt eller var det här bara jättetråkigt?

Well, typ så. Själva kraschen var väl rätt snygg och bombastisk, men då snackar vi max två minuter av totala tiden.

Skrivet av Andaril:

Nu spelar jag inte Destiny 2 men går man efter vad andra spel gjort i sina live event så kanske det blir nåt nytt område/uppdrag att spela i sen?

Kan så vara! Något ska det väl bli av det. Men oavsett resultat, själva eventet i sig var sömnpiller.


signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.

Ase
Medlem

Konsoll-grafik allt ser ut som en kuliss i bakgrunden & en suddig bild på ett rymdskepp som kraschar inte särskilt upphetsande. kändes som att komma tillbaks till tidigt 2000tal när man kollade långt bort visst i närhet av en själv ser det ok ut men avstånd nope, men e väl för att kunna dra runt spelen på konsoll så klart.

Medlem
Skrivet av emilakered:

Otroligt utdraget. Totalt höll det på i typ 90 minuter, och under den tiden var det 3-4 egentliga händelser. Kul Bungie testar live-event, men de får slipa till upplägget till nästa gång. Det här kändes helt ärligt inte värt tiden.

Jag älskar konceptet men håller med om att det var för utdraget. Vill jättegärna se att de fortsätter med live-event som detta fast om det ska hålla på i 90 minuter så måste det finnas mer som pågår under tiden. Zavala, Shaxx och Ikora hade kunnat vandra runt och haft dialog samtidigt, kanske till och med ha Ana Bray i tornet för första gången under eventet. Jag hoppas de förbättrar saker och ting inför nästa gång. De sista 5~10 minuterna var häftiga!

Medlem

Var inte poängen att förhindra att allmighty kraschade på jorden? Nu gjorde den ju det ändå :/

Medlem
Skrivet av Nihuli:

Var inte poängen att förhindra att allmighty kraschade på jorden? Nu gjorde den ju det ändå :/

Tror väl det var att förhindra att den kraschade i The Last City, The Tower & The Traveler eller något har jag för mig?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

1
Skriv svar