Bilder och video från en 2015-version av Dead Island 2 har läckt

Robot
Bilder och video från en 2015-version av Dead Island 2 har läckt

Kommer evighetsprojektet någonsin att bli verklighet?

#Dambuster-studios, #Dead-island-2


Medlem

Såg relativt färdigt ut redan vid 2015. Man undrar vad som gör att det tar så lång tid.

Medlem

Känns lite som historien om duke nukem...

Medlem

Spelade Dead Island två några år efter release, kan inte påstå att det var någon höjdare till spel. Fortfarande buggigt också.

Medlem

vet inte riktigt varför man skulle vilja lira ett sämre dying light, så förstår varför det blev put on hold, men hoppas givetvis dom lyckas gör något utav det i slutändan, kul med coop spel

Medlem
Skrivet av tuckdragon:

vet inte riktigt varför man skulle vilja lira ett sämre dying light, så förstår varför det blev put on hold, men hoppas givetvis dom lyckas gör något utav det i slutändan, kul med coop spel

Dead Island är ett bättre coop spel, Dying light är bättre som single player. Hade roligare med Dead Island i coop.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Fr0gg0.:

Dead Island är ett bättre coop spel, Dying light är bättre som single player. Hade roligare med Dead Island i coop.

Håller inte med. Hade mycket roligare i coop med Dying Light än Dead Island. All parkour och mer sätt att leka på gjorde det mycket mer underhållande.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Känns som att hypen är rätt död? Ettan levde ju bara på sin trailer, spelet var ju bara okej, inget mer.

ELF
Medlem
Skrivet av WargH:

Spelade Dead Island två några år efter release, kan inte påstå att det var någon höjdare till spel. Fortfarande buggigt också.

Det har inte släppts än eller menade du kanske Dead Island 1?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Jag blev väldigt besviken och missnöjd med ettan. Det var tråkigt, repetitivt och kändes ofärdigt.
Kommer inte att köpa tvåan.


signatur

autograph

Medlem

Verkar vara en hel del information som saknas i denna artikel.

Denna build är en developer build som Yager Development utvecklade fram till 2015, som sedan Deep Silver avbröt samarbetet med och lämnade över utvecklingen till Dambuster Studios i augusti 2019.

Förmodligen kommer ingenting som är med i läckta versionen vara med i den slutgiltiga produkten.

Medlem

Ser inte ut att vara någon större förlust om det inte släpps.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Förstår inte riktigt grejen med Dead Island. Dying Light kändes väldigt likt det fast bättre. Dessutom fanns det ju Parkour!

Jasså det släpptes aldrig? Det var väl spelet med den där joggande trailern va?

1: an va lite kul men tror aldrig jag körde färdigt pga vapen som höll för 7 slag sen gick sönder


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ååhhh... När ska det komma? Nån dag, förhoppningsvis.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Förstår inte riktigt grejen med Dead Island. Dying Light kändes väldigt likt det fast bättre. Dessutom fanns det ju Parkour!

Dead Island släpptes 2011, ungefär ett år efter första säsongen av The Walking Dead (TV Serien). Dying Light släpptes 2015.
Där har du själva poängen.

Hade själv rätt så kul med Dead Island, visst repetitivt osv, men jag gillade faktiskt också mekaniken med vapenunderhåll. Tror jag spelade igenom Riptide också, men det var ju bara kaka på kaka så att säga.

Medlem
Skrivet av Tarmböld:

Förstår inte riktigt grejen med Dead Island. Dying Light kändes väldigt likt det fast bättre. Dessutom fanns det ju Parkour!

Det beror på att de som utvecklade Dead Island 1 var även de som bröt sig loss och utvecklade Dying Light


signatur

I drank what?

1
Skriv svar