Köpes: Oldboy på Bluray

Medlem
Köpes: Oldboy på Bluray

Köper gärna ett exemplar av Oldboy på bluray. Det koreanska originalet, inte remaken med Josh Brolin.

Prisidé - En millljarrd max, men gärna billigare!

Medlem

Köper man dvd/bluray filmer 2020? Jag har en fin dvd samling på ca 150 filmer om du är intresserad. Tror den sista filmen är köpt 1999... Du får allt för 500

Medlem
Skrivet av robbis:

Köper man dvd/bluray filmer 2020?

Uppenbarligen. Min förfrågan var inte ironisk.

Geeks Gaming

@Bennii: En riktig klassiker! Har tyvärr ingen själv men kan tipsa om att ginza har i lager för 259:- (beställde själv)

Medlem
Skrivet av Bennii:

Uppenbarligen. Min förfrågan var inte ironisk.

Film på Blu-ray är guld och mången gång bättre än hårt komprimerat streamingtjaffs i Fyra Kå. Äger dock tyvärr inte filmen så kan inte bidra


signatur

Det blir bara mer och mer data...

Medlem

bra film. sett båda versionerna. kolla runt lite på nätet , tradera etc etc. lycka till.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

bra film. sett båda versionerna. kolla runt lite på nätet , tradera etc etc. lycka till.

Brukar finnas på Tradera från och till, men ingen just nu. Jag håller utkik där också.

Medlem
Skrivet av NordhNet:

@Bennii: En riktig klassiker! Har tyvärr ingen själv men kan tipsa om att ginza har i lager för 259:- (beställde själv)

I värsta fall kanske jag köper den ny, men jag tycker priset är avskräckande.

Backloggens befriare
Skrivet av Bennii:

I värsta fall kanske jag köper den ny, men jag tycker priset är avskräckande.

Fast det är ju ganska mycket lägre än en miljard? Eller är det för billigt menar du?


signatur

Ad hoc addendum

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Fast det är ju ganska mycket lägre än en miljard? Eller är det för billigt menar du?

Du kan köpa en på Ginza för 269kr och sälja begagnad till mig för en miljard.

Backloggens befriare
Skrivet av Bennii:

Du kan köpa en på Ginza för 269kr och sälja begagnad till mig för en miljard.

I sense a trap...


signatur

Ad hoc addendum

Skribent
Skrivet av Bennii:

Köper gärna ett exemplar av Oldboy på bluray. Det koreanska originalet, inte remaken med Josh Brolin.

Prisidé - En millljarrd max, men gärna billigare!

Vet du att Oldboy är den andra filmen i "The Vengenace Trilogy"? Filmerna har ingen koppling till varandra men bygger på samma tema och är regisserade av samma regissör.

https://en.wikipedia.org/wiki/The_Vengeance_Trilogy

https://www.ginza.se/product/528393

1
Skriv svar