Resident Evils pappa lovar att Ghostwire Tokyo är "en helt ny typ av spel"

Robot
Resident Evils pappa lovar att Ghostwire Tokyo är "en helt ny typ av spel"

"Har förmodligen aldrig lagt ner så mycket tid."

#ghostwire-tokyo, #shinji-mikami, #tango-gameworks


Medlem

The Evil Within 2 var en riktig pärla, hoppas att det fortsätter i samma riktning!

Medlem

Har väntat på nyheter om detta, och detta var fina nyheter. Äntligen mer från Shinji Mikami!!

Medlem

Har väntat länge på att få se o veta något vettigt om detta spel. Verkar få fortsätta vänta ännu längre. Detta är ett stort frågetecken.

Älskar The Evil Within serien och hoppades på spel #3 under förra årets E3 mässa. Hoppas detta projekt blir renodlat single player iaf.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Första Evil Within var kul. Andra spelet var en stor besvikelse desvärre. Hoppas Ghostwire blir mer linjärt som ettan eller åtminstone mycket bättre än det tafatta försök till ett skräckspel som har en "öppen" spelvärld med rpg element som tvåan hade...

Medlem

Mest troligt bara jag, men jag känner att västvärldens spelstudios är så mycket längre fram med animationer, berättelse, ljud, narrativ, grafik, karaktärsdesign, co-op och multiplayer än Asiatiska spelstudios.

Dem hade sin storhetstid på 90-talet och en bit in i tidigt 2000-tal. Jag tar inte i Asiatiska spel ens med tång.
Resident evil, lost planet, super mario, zelda, MGS osv.. alla jättebra spel/serier... men för 20 år sedan.
Devil may cry... vilket löjligt spel. Kolla bara på karaktärerna. Ninja gaiden, Tekken osv.. meh.
Demon souls, Blood borne...visst, bra omgivningar.. men inte så mycket mer.

Senaste nu, Death stranding... vilket pretentiöst skit. En walking simulator där man ska balansera paket på ryggen. Kunde lika gärna ha hetat "a day in the life of a futuristic mailman".

Min åsikt.

*Edit

Vill dock lyfta fram ETT spel från en Asiatiska spelstudio som får det att vattnas i munnen..
Det blir nog köp dag ett.


signatur

"High life on low budget"

1
Skriv svar