Kerbal Space Program 2-utvecklare fick veta att deras kontrakt sagts upp via Linkedin

Robot
Kerbal Space Program 2-utvecklare fick veta att deras kontrakt sagts upp via Linkedin

Take-Two lockade över medarbetare, startade ny studio och lämnade Star Theory Games till sitt öde.

#kerbal-space-program-2, #private-division, #take-two


Megadelux

Vidrigt gjort. Men business är väl business..

Medlem

Snyggt gjort. Gäller att vara vaksam när det är affärer.

Medlem

Linked-in, vilka boomers. Snapchat hade varit mer tidsenligt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Troll1:

Linked-in, vilka boomers. Snapchat hade varit mer tidsenligt.

Du menar Tik-Tok? Snapchat är så 2019.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Du menar Tik-Tok? Snapchat är så 2019.

Snapchat kom 2010?😀

Redaktör
Skrivet av baxtex:

Snapchat kom 2010?😀

Boomer.


signatur
Medlem

Den här tråden handlar nu om boomers.

Medlem

Vad är tiktok, har precis lärt mig vad snapchat är, nu kommer det något annat.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Redaktör
Skrivet av Hipshot:

Vad är tiktok, har precis lärt mig vad snapchat är, nu kommer det något annat.

Mirk tror jag det heter.


signatur
Medlem
Skrivet av Bojkott:

Den här tråden handlar nu om boomers.

Medlem
Skrivet av Tomas Helenius:

Är 25 men visst, kör på det 😀

Medlem
Skrivet av baxtex:

Är 25 men visst, kör på det 😀

är inte begreppet boomer likvärdigt med fjortis alltså det har inte göra med din faktiska ålder utan hurvida man beteer sig ?:D

Redaktör
Skrivet av baxtex:

Är 25 men visst, kör på det 😀

Det är aldrig för tidigt att vara för gammal.


signatur
Medlem

Man märker även i tråden att ingen bryr sig om spelet ; )

Medlem

@B-itta: Är väl snarare så att ingen bryr sig om vidrig affärspraxis så länge det inte direkt drabbar dem själva

Medlem

Fan vad jag längtar till release!

Medlem

@Thane: Haha vart hittade du den bilden på mig

Gnällkuk
Skrivet av Troll1:

Linked-in, vilka boomers. Snapchat hade varit mer tidsenligt.

Årets sämsta skämt Som Calle redan påpekat är det ju TikTok isf, dessutom är ju LinkedIn större och mer aktuellt än någonsin idag.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser att de tar efter Bethesda i att vara vidriga as.
Ingen överraskning när det gäller Take two dock.

snapchat tiktok är detta grekiska själv kör jag mIRC och burk telefon


signatur

New life, New hope

Inaktiv
Skrivet av baxtex:

Är 25 men visst, kör på det 😀

Äh du lyssnar säkert på Aerosmith och Guns n Roses

Medlem
Skrivet av Alchem:

är inte begreppet boomer likvärdigt med fjortis alltså det har inte göra med din faktiska ålder utan hurvida man beteer sig ?:D

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Baby_boomers

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Du menar Tik-Tok? Snapchat är så 2019.

Omg jag har blivit en boomer O.O

Medlem

Vet inte om KSP är för nischat för att nyheter om det ska dra till sig så mycket intresse. Men det är ett fantastiskt spel! Jag önskar bara jag hade ork och tid att spela det :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ja, KSP verkar inte vara på gemene gamers önskelista direkt, men själv ser jag verkligen fram emot KSP2. Senaste åren av SpaceX har verkligen förstärkt intresset för en grov förståelse av vad man tittar på och vad de jobbar på framåt med Starship osv. Med KSP säger de ju själva att man "accidentally" lär sig astrodynamik och raketekvationens tyrrani medan man spränger saker.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Det här är ett bra exempel på hur social media och internet har ändrat människors moraliska och etiska beteende och tänk, och vår gräns för vad som är ok, både göra, säga, och på vilket sätt man gör det på, har sjunkit drastiskt bara sista året/åren.. Jag slår vad om att om några år, gör ingen slut personligen, kommer nån ny tjänst eller youtube får nån ny hip benämning på det, YouTooBGone...äh den var dålig... men nåt sånt slår jag vad om...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

ja de var så de startade, ämnade mera på vart det har blivit även fjortis började som nåt annat och blev bara ett generaliserande begrepp av ett beteende

Medlem

Folk har kallat mig korkad för jag hatar take two och private division, men här har vi en till anledning varför dom ska ignoreras och undvikas.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

1
Skriv svar