Ny gratisexpansion till Path of Exile

Robot
Ny gratisexpansion till Path of Exile

Ny liga, nya ursäkter att sitta inne under sommaren.
Kul att dom tittade över "Slam-Abilities" och buffar 2-handers.

Ska försöka sikta in mig på en Cheiftain eller Juggernaut Slamer

Medlem

Är det inte alltid gratis?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skägg.
10 Chambers

Trodde de gjort en Animal Crossing/Stardew Valley-kopia.


signatur
Medlem

Jag är imponerad varje gång de släpper något nytt. Det är galet mycket de lyckas klämma in på den korta utvecklingstiden. Harvest tycker jag ser ut att vara riktigt kul.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Trodde de gjort en Animal Crossing/Stardew Valley-kopia.

Du var ju inte helt ute och cyklade ändå!

Medlem

"Prova på gratis" känns som en mer rättvis benämning. Det kostar inget att spela det, men i praktiken är det i stort sett omöjligt att spela PoE seriöst utan att köpa stash space.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

"Prova på gratis" känns som en mer rättvis benämning. Det kostar inget att spela det, men i praktiken är det i stort sett omöjligt att spela PoE seriöst utan att köpa stash space.

Jo det är mer "Testa gratis och köp lite QoL för $30-40 om du gillar det"

Ska bli kul med nya Brand Support gem och se hur det blir med 2-hands. Kanske blir en EQ Jugg.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

"Prova på gratis" känns som en mer rättvis benämning. Det kostar inget att spela det, men i praktiken är det i stort sett omöjligt att spela PoE seriöst utan att köpa stash space.

Håller med men för 2-300kr så har du så du klarar dig och för dom pengarna är spelet väldigt billigt med tanke på vad man får. Jag tycker de har ett riktigt bra upplägg.

Medlem
Skrivet av StrongBad:

"Prova på gratis" känns som en mer rättvis benämning. Det kostar inget att spela det, men i praktiken är det i stort sett omöjligt att spela PoE seriöst utan att köpa stash space.

Jag köpte in mej i alphan för 10 euro för nånga herrans år sedan. Det visade sej att jag dessutom fick ingame valuta för dessa pengarna också vilket jag köpte 7-8 bankplatser.

Precis som du säger så blir det nog svårt att lira spelet utan extra slots och jag slulle säga att du troligen behöver pytsa in 10 euro för att kunna njuta av spelet, om dom inte ökat priset för extra slots. Om dom inte ökat priset så är dock 100 spänn väldigt lite jämtemot vad du får för underhållning.


signatur

Star citizen - swedish umbrella. Ett ideellt svenskt nätverk mellan organisationer och enskilda spelare.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/SWEUMB
Discord:
https://discord.gg/apN3dqYGM7

Medlem

När börjar nya ligan? vart lite sugen att hoppa in igen efter 1 års pause.

Medlem
Skrivet av meganollan:

När börjar nya ligan? vart lite sugen att hoppa in igen efter 1 års pause.

19e juni.

Personligen är jag väl lite småskeptisk till harvest mekaniken. Men massa reworks av Uniques, Two-hander fixen samt massa annat är ju sweet.
T.o.m deras mest mediokra league expansioner är ju 10x mer än vad Diablo 3s kan erbjuda.

1
Skriv svar