Hur läskig är en vandrande fisk?

Robot
Hur läskig är en vandrande fisk?

Ta reda på det i The Walking Fish 2: Final Frontier.

#the-walking-fish-2


Quake-konnässsör
Medlem
Medlem

Inte speciellt... Vet inte är något som tar emot för mig med sånna här 'troll'-spel. Det var kul när Goat Simulator gjorde det, men när det redan är gjort, är det något mer än ett random dåligt spel?

Blir nostalgisk för den gamla goda tiden när folk spelade och tog in spel aktivt, före man bara satt och grabbkackla åt saker på Twitch

Och ja, jag hör hur surgubbe jag låter det ena behöver såklart inte utesluta det andra.. Men vill gnälla ändå.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Nice. Och så väntar jag på shootern Cod: Modern Warfare.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Samtidigt, på förstasidan (två nyheter tidigare):


signatur

Through smoke and fire and shot and shell and to the very walls of hell, But we shall stand and we shall stay. Over the hills and far away.

Medlem

Slayers ❤❤❤❤❤

Medlem

"Hur läskig är en vandrande fisk?"

Med dom animationerna, inte speciellt...

Skrivet av Anton Q:

Inte speciellt... Vet inte är något som tar emot för mig med sånna här 'troll'-spel. Det var kul när Goat Simulator gjorde det, men när det redan är gjort, är det något mer än ett random dåligt spel?

Blir nostalgisk för den gamla goda tiden när folk spelade och tog in spel aktivt, före man bara satt och grabbkackla åt saker på Twitch

Och ja, jag hör hur surgubbe jag låter det ena behöver såklart inte utesluta det andra.. Men vill gnälla ändå.

Jag håller med dig. Jag vet att Steam inte är stängt för någon och att serverutrymmet är praktiskt taget obegränsat men samtidigt är det lite irriterande att en dedikerad indie-studio kan jobba hårt i flera år och ändå få mindre publicitet än sån't här trams.

Medlem

Det som jag tycker är ordentligt läskigt i verkligheten är överglada människor, som gärna tar till skratt åt allting utan man förstår varför. Jag tror att epitetet kallas ”käck”.

En rymdstation, mörka gångar och en käcking du skall undvika...rysningar...

Vet inte om den här fisken ger mig undermedvetna associationer med någon som heter Glenn...

Men om det är en käck fisk med viss dialekt kan det här vara årets läbbigaste spel.

Quake-konnässsör

@androsynth: en gammal goding minst sagt, där är vandrade fiskar farliga.

Medlem
Skrivet av MaxWarp:

"Hur läskig är en vandrande fisk?"

Med dom animationerna, inte speciellt...

Jag håller med dig. Jag vet att Steam inte är stängt för någon och att serverutrymmet är praktiskt taget obegränsat men samtidigt är det lite irriterande att en dedikerad indie-studio kan jobba hårt i flera år och ändå få mindre publicitet än sån't här trams.

Aa precis


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

En vandrande fisk? Som en lax menar du?

ELF
Medlem

Känns som ett spel streamers kommer köpa och spela bara för att det är så dumt vilket i sin tur kommer medföra att även kidzen köper det för att själva testa. EZ påfyllning av bankkonto...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Hej! En av utvecklarna här. Kul att se en artikel om vårt spel. Vill poängtera till de som anser spelet vara en "ez påfyllning av kontot" eller dylikt att detta är ett spel som jag och min arbetspartner har lagt ner mycket jobb och själ i. Alla modeller, animationer, ljud, och (de flesta) texturer är handgjorda.

Förstår att det kan vara stereotypa spelet som "streamer bait" eller en "cash-grab" i och med att det har en gående fisk i sig, men det var aldrig utgångspunkten. Vi hade en historia att berätta och ett spel som vi ville göra för *oss själva*. Vi har bara en viss typ av humor som verkade vara något som resonerade med folk.

1
Skriv svar