Square Enix tänker "just nu" inte kommentera Final Fantasy VII Remake-möjligheter på andra plattformar

Robot
Square Enix tänker "just nu" inte kommentera Final Fantasy VII Remake-möjligheter på andra plattformar

Förmodligen bara en tids(exklusiv)fråga.

#final-fantasy-vii-remake, #square-enix


Medlem

Det är väl coronakonsekvensen att det säljs mest digitalt
Själv väntar jag på ps5 för att handla final fantasy 7 re och kommande last of us 2 så man har något att göra i vinter, kanske fler som tänker så med

Medlem

PC + PS5


signatur

Switch OLED, PS4 slim, PS3, New 3DS XL, Wii, GC, N64, GBA & NES
PC: 5800X3D ■ 32GB■ RTX 3070 ■ 27"1440p@165 Hz

Medlem
Skrivet av Alchem:

Det är väl coronakonsekvensen att det säljs mest digitalt
Själv väntar jag på ps5 för att handla final fantasy 7 re och kommande last of us 2 så man har något att göra i vinter, kanske fler som tänker så med

Hoppas du hinner få en konsol i vinter.
Sony har sagt att man ska släppa ps5 överallt ipr men det ryktas endå om en ytterst begränsad release som det ser ut nu


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hoppas du hinner få en konsol i vinter.
Sony har sagt att man ska släppa ps5 överallt ipr men det ryktas endå om en ytterst begränsad release som det ser ut nu

All we have is hope och om de tar slut till vintern så köper jag när det finns tillgängligt igen inte hela världen finns gott om spel att hålla en sysselsatt med ex cyberpunk vid den tidpunkten :>

Medlem
Skrivet av Alchem:

All we have is hope och om de tar slut till vintern så köper jag när det finns tillgängligt igen inte hela världen finns gott om spel att hålla en sysselsatt med ex cyberpunk vid den tidpunkten :>

Ja det är tur det finns andra spel att spela.
Cypeberpunk som sagt ett av dom mest efterlängtade spelen


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Väntar på någon form av complete edition till PC. Den som väntar på något gott

1
Skriv svar