Techland besvarar Dying Light 2-kritiken – "Vi är i slutskedet"

Robot
Techland besvarar Dying Light 2-kritiken – "Vi är i slutskedet"

Zombierna lever och har hälsan.

#dying-light-2, #techland


Medlem

Den som lever får se, med andra ord.

Jag önskar att Techland ville göra en värdig uppföljare i Call of Juarez-serien också. Riktigt sköna spel, i alla fall de två första.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Har alltid varit lite sugen på Dying Light, ser ganska kul ut, men ja, backloggen är stor och det skulle förmodligen hamnat där också. =(

Lite OT så läste jag att även Cyberpunk 2077 ska vara i sitt slutskede på produktionen -

CD PROJEKT RED is carrying out with the final stage of development of its most expansive RPG to-date: Cyberpunk 2077. The game features a vibrant, high-tech open world, where players assume the role of V – a cyberpunk who has recently migrated to the most dangerous metropolis of the future: Night City. Cyberpunk 2077 gameplay follows the rules of the Cyberpunk 2020 RPG system created by Mike Pondsmith.

https://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-is-in-final-stage-of-de...


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Har alltid varit lite sugen på Dying Light, ser ganska kul ut, men ja, backloggen är stor och det skulle förmodligen hamnat där också. =(

Lite OT så läste jag att även Cyberpunk 2077 ska vara i sitt slutskede på produktionen -

CD PROJEKT RED is carrying out with the final stage of development of its most expansive RPG to-date: Cyberpunk 2077. The game features a vibrant, high-tech open world, where players assume the role of V – a cyberpunk who has recently migrated to the most dangerous metropolis of the future: Night City. Cyberpunk 2077 gameplay follows the rules of the Cyberpunk 2020 RPG system created by Mike Pondsmith.

https://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-is-in-final-stage-of-de...

Dying light är ett riktigt kul spel.
Så det borde du köra


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Eller; "Vi degradear för fullt!!"

Moderator | Testpilot
Skrivet av Molotov:

Dying light är ett riktigt kul spel.
Så det borde du köra

Instämmer! Första är otroligt roligt solo men än bättre i coop i helhet


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Att folk orkar ge kritik för utvecklingstid, det kommer när det kommer. Och om det inte kommer så är det riktigt tråkigt, men vad ska man göra.
Älskar folk som måste stressa utvecklare, allt blir bättre då..

Gnällkuk

Det tog dem typ fyra veckor att bemöta kritiken annat än det typ ickesvar man fick av pr-ansvarig? Ger inte mycket för det då Oavsett får vi hoppas att de tar den tiden som behövs.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Att folk orkar ge kritik för utvecklingstid, det kommer när det kommer. Och om det inte kommer så är det riktigt tråkigt, men vad ska man göra.
Älskar folk som måste stressa utvecklare, allt blir bättre då..

Hehe jag är en av de faktiskt. Har väldigt svårt att vänta på spel och vill ha de så fort det går. Hehe. Stör mig faktiskt inte så mycket på buggar. Hade t.ex. inga problem att lira Assassin's Creed Unity vid launch. Men förstår så klart att de flesta gör det. Jag är väl lite egen.

Gud så jag ser fram emot Dying Light 2. Det ser väldigt mäktigt ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Fezk:

Har alltid varit lite sugen på Dying Light, ser ganska kul ut, men ja, backloggen är stor och det skulle förmodligen hamnat där också. =(

Lite OT så läste jag att även Cyberpunk 2077 ska vara i sitt slutskede på produktionen -

CD PROJEKT RED is carrying out with the final stage of development of its most expansive RPG to-date: Cyberpunk 2077. The game features a vibrant, high-tech open world, where players assume the role of V – a cyberpunk who has recently migrated to the most dangerous metropolis of the future: Night City. Cyberpunk 2077 gameplay follows the rules of the Cyberpunk 2020 RPG system created by Mike Pondsmith.

https://gamingbolt.com/cyberpunk-2077-is-in-final-stage-of-de...

Dying Light var inte alls det spelet jag ville att det skulle vara - men det var ändå ett spel som jag tillslut lade ner ca 90 timmar på. Stabilt, snyggt, actionfyllt och riktigt kul.

Ville ha ett långsammare och mer realistiskt zombiespel med mer fokus på panik och skräck när man hamnade på marken där horden är istället för i säkerhet på hustak - och inte ett spel där jag svingar en motorsågskatana med inbyggd svets.. Däremot var det som sagt - jävligt kul.


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

Medlem
Skrivet av floke:

Ville ha ett långsammare och mer realistiskt zombiespel med mer fokus på panik och skräck när man hamnade på marken där horden är istället för i säkerhet på hustak - och inte ett spel där jag svingar en motorsågskatana med inbyggd svets.. Däremot var det som sagt - jävligt kul.

Om du inte har testat så skaffa Days gone


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

Medlem
Skrivet av DKvarn:

Om du inte har testat så skaffa Days gone

Är sugen på det men det är ändå inte riktigt vad jag sökte. Vill ha 1st person, klättra och hoppa på tak - delen i en stad som DL, men utan Spider-Man och överdrivna vapen. Paniken i början av DL är klockren, specielltnär man möter volatiles första gångerna. Byt ut galenvapnen mot en funktion att gömma sig i lådor osv så är jag helnöjd

Senaste tiden så fastnade jag i State of Decay 2. Utan förväntningar och om man kan se genom fingrarna med alla dessa jäkla "kom och hjälp mig" sidouppdrag med tidsbegränsning så växte det spelet mer och mer, speciellt när man började lära sig vilka skills som är bra att ha i sin bas. (Tydligen är det inte bra att alla i lägret kan "shooting" men ingen är medic, bonde eller bilmekaniker..)


signatur

-With great moustache comes great responsibility!

1
Skriv svar