Vi bör få se Silent Hill till Playstation 5 på torsdag, enligt rykte

Robot
Vi bör få se Silent Hill till Playstation 5 på torsdag, enligt rykte
Medlem

Jag hade älskat om det kom ett nytt Silent Hill (om det nu blir bra), men jag är mycket skeptisk. Särskilt med tanke på hur Konami har behandlat den serien på senare år.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Avstängd
Skrivet av Metroid:

Jag hade älskat om det kom ett nytt Silent Hill (om det nu blir bra), men jag är mycket skeptisk. Särskilt med tanke på hur Konami har behandlat den serien på senare år.

Om dem hade kunnat göra något i stil med Silent Hill 2 anda.
Jag är väldigt säker på att många hungrar efter det djupet som finns i den spelmiljön.

Medlem

Åt helskotta med dessa rykten, får ju allt spoilat, eller i värsta fall besviken om det ändå inte visas tillslut

Medlem

Det har varit så mycket fram och tillbaks med det. Jag tror på det när det syns. Tror inte ett dugg på det nu.

Medlem
Medlem

Nog för jag verkligen vill ha ett nytt Silent Hill så hoppas jag innerligt att det inte blir konsolexklusivt utan även får ett släpp till PC.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Skulle passa väldigt bra till PS5, både med den snabba SSD:n och PSVR.
Hoppas dock på att Konami lånar ut eller säljer licensen, då jag inte har något förtroende för dom som spelutvecklare längre.

Medlem

Silent Hill har inte varit bra på x-antal eoner, men när det var bra så var det superbt.

1
Skriv svar