Sucker Punch svarar på frågor om Ghost of Tsushima

Robot
Sucker Punch svarar på frågor om Ghost of Tsushima

Finns det olika slut? Varför slungas fiender iväg av pilar? Finns det ett karmasystem?

#Ghost-of-tsushima, #Sucker-punch


Medlem

Ser fram emot denna titeln något enormt. Så jävla nice att man kan ha japanskt tal med engelska subs. Blir en HELT annan inlevelse!


signatur

I drank what?

Medlem

Kommer bli grymt. Finns det någon chans att spelet kommer till PC?

Medlem

Glad jag blev! Hoppades ypperligt på svårighetsgrader!

Nu inväntas lite recensioner bara!

Medlem
Skrivet av nils45:

Kommer bli grymt. Finns det någon chans att spelet kommer till PC?

Det finns alltid en chans för det. I dagsläget är det inte aktuellt dock.

Medlem

Jag kommer att köpa spelet på releasedagen i fysisk version. Kommer lira med engelskt tal plus med engelska subs påslagna som jag alltid gör. Skulle missa för mycket om jag inte hörde ett språk jag förstod.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Kommer inte köpa det på release, men det kommer införskaffas rätt snart efter det. Optar för Paper Mario i juli istället.


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

Medlem

Har "bara" haft tid att beta av ca 40 timmar av Persona 5 Royal än så länge, och är inte ens halvvägs genom spelet än. Ska försöka hålla mig från att köpa det här spelet samt The Last of Us 2 vid release, men risken är stor att jag faller dit ändå


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Jag kommer att köpa spelet på releasedagen i fysisk version. Kommer lira med engelskt tal plus med engelska subs påslagna som jag alltid gör. Skulle missa för mycket om jag inte hörde ett språk jag förstod.

Varför behöver du engelskt tal om du ändå har engelska subs?
Verkar onödigt att förstöra upplevelsen på det viset.
Men vi är ju alla olika 🤷‍♂️

Medlem

Verkar bli grymt ska försöka härda ut till Ps5 versionen pallar inte med ljudet från ps4an pro..

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Varför behöver du engelskt tal om du ändå har engelska subs?
Verkar onödigt att förstöra upplevelsen på det viset.
Men vi är ju alla olika 🤷‍♂️

Jag gör så ibland p.g.a. att röster i bakgrunden ofta inte textas. Har försökt köra Metro 2033 med ryskt tal några gånger men p.g.a. det jag nämnde ovan så försvinner mycket av den mysiga/kusliga stämningen på bebodda stationer.

I vissa storydrivna spel kan det dessutom vara svårt att läsa text och samtidigt hänga med i vad som sker visuellt.

Medlem
Skrivet av Popski:

Jag gör så ibland p.g.a. att röster i bakgrunden ofta inte textas. Har försökt köra Metro 2033 med ryskt tal några gånger men p.g.a. det jag nämnde ovan så försvinner mycket av den mysiga/kusliga stämningen på bebodda stationer.

I vissa storydrivna spel kan det dessutom vara svårt att läsa text och samtidigt hänga med i vad som sker visuellt.

Ah okej. Inget jag kan relatera till som tur är

Avstängd

Låter som ett ganska simplifierat AssCreed. Dock säkert mer utmanande. Hade lätt köpt ifall det var lite mer open-world / fritt, te.x att man kan simma under vatten, ta båtar osv.

Medlem
Skrivet av Jiminy:

Varför behöver du engelskt tal om du ändå har engelska subs?
Verkar onödigt att förstöra upplevelsen på det viset.
Men vi är ju alla olika 🤷‍♂️

Skrivet av Popski:

Jag gör så ibland p.g.a. att röster i bakgrunden ofta inte textas. Har försökt köra Metro 2033 med ryskt tal några gånger men p.g.a. det jag nämnde ovan så försvinner mycket av den mysiga/kusliga stämningen på bebodda stationer.

I vissa storydrivna spel kan det dessutom vara svårt att läsa text och samtidigt hänga med i vad som sker visuellt.

Som sagt så missar jag mycket om jag inte även får höra vad de säger. Läser för långsamt och behöver både och. Sedan är jag en av de som inte stör mig ett dugg på att det pratas engelska i spel. Bara de har lite japansk accent i engelskan så köper jag det helt och hållet. Har även ADD och lite inlärningssvårigheter som kanske gör sitt.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Är det vi som spelar på Jins flöjt eller Jin som spelar på sin flöjt?? 😋

Medlem
Skrivet av Harmond:

Låter som ett ganska simplifierat AssCreed. Dock säkert mer utmanande. Hade lätt köpt ifall det var lite mer open-world / fritt, te.x att man kan simma under vatten, ta båtar osv.

Så vitt jag förstått är det helt och hållet open world / "fritt". Men just simma kan han alltså inte enligt nyheten.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Bara de har lite japansk accent i engelskan så köper jag det helt och hållet. Har även ADD och lite inlärningssvårigheter som kanske gör sitt.

Beror väl på hur stort intresse man har för den japanska kulturen då antar jag.
Blasfemi att dubba imo och det tar bort enormt mycket av inlevelsen för mig personligen.

Hade spelet inte haft japanska som valmöjlighet hade jag inte spelat det helt enkelt så jag ser fram emot japanskt tal och engelsk textning.

Ska bli fett

Avstängd
Skrivet av powerbuoy:

Så vitt jag förstått är det helt och hållet open world / "fritt". Men just simma kan han alltså inte enligt nyheten.

Ja, kanske kommer kolla in det ändå. Undrar om man kan hoppa/klättra varsomhelst, hatar när man inte kan göra det i open world spel, det känns som ytterligare en restriktion i så fall.

Medlem

Börjar se fram emot detta mer och mer.

Medlem

Jag som intalat mig själv att inte köpa några fler spel till PS4 då PS5 är på ingång. Får se hur det går med det! Rätt sugen på att leka samuraj i juli.

Medlem
Skrivet av Buster:

Är det vi som spelar på Jins flöjt eller Jin som spelar på sin flöjt?? 😋

Bortamatch i fickpingis?

1
Skriv svar