Inför The Last of Us Part II, rösta fram formkurvan för Naughty Dog

Robot
Inför The Last of Us Part II, rösta fram formkurvan för Naughty Dog

En historia om Crash, Jak, Nate, Joel och Ellie.

#formkurvan, #naughty-dog, #the-last-of-us, #uncharted


Medlem

HAHAHA. Oh wow. Det enda spelet jag spelat mer än nån enstaka timma är Crash Bandicoit Racing.
Testat Uncharted 2,och Last of Us men nix. Gav mig inget.
Vad kan jag säga. Third person shooters är inte min grej.

Medlem

Uncharted är en va mina favoritserier (det enda spelet i serien som är lite ljummet är det första spelet), Jak & Daxter var plattformsmagi (de två uppföljarna var inte lika bra) och The Last of Us är världens bästa spel. Crash var kul, men inte mycket mer än så. Naughty Dog är världens bästa spelstudio enligt mig. Sjukt kompetenta.


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av lampis:

Uncharted är en va mina favoritserier (det enda spelet i serien som är lite ljummet är det första spelet), Jak & Daxter var plattformsmagi (de två uppföljarna var inte lika bra) och The Last of Us är världens bästa spel. Crash var kul, men inte mycket mer än så. Naughty Dog är världens bästa spelstudio enligt mig. Sjukt kompetenta.

Ja visst var Jak & Daxter: The Precursor Legacy ett fantastiskt spel som sprutade ut mysig charm. Ett av de bästa plattformsspelen enligt mig. Gav det en 5a. Ett av få spel som jag vill ha en remake av. En remaster räcker inte då det är ganska gammalt. Iaf för egen del. Håller även med att de båda uppföljarna inte var lika bra. Ger de båda 3av5.

Uncharted är även det en fantastisk serie och ger Uncharted 1--3av5, Uncharted 2--4av5, Uncharted 3--4av5, Uncharted 4--5av5 och Uncharted: The Lost Leagcy--4av5. The Last of Us är ett mästerverk, 5av5, och rankar det som världens 4e bästa spel genom alla tider (Efter spel som GTA4--#1, Super Mario 64--#2, The Witcher 3--#3). Håller även med om Crash. Ger det 3av5. Vi tycker helt enkelt väldigt lika. Naughty Dog är även en av mina favorit studios ihop med Arkane Studios så ligger de i absoluta toppen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Avstängd

Är jag den enda som anser att man borde återuppliva spel serien Clash Bandicot.
Hur kan man döda en sådan figur?
Anser Crash B. vara väldig viktig figur i tv spel världen.

Men kanske inte tillräckligt viktig för att återuppliva?

Medlem
Skrivet av Konstig Inombords:

Men kanske inte tillräckligt viktig för att återuppliva?

Efter framgångarna med nyversionerna så lär inte Activision låta varumärket "dö" igen.

Medlem
Skrivet av Evilof:

HAHAHA. Oh wow. Det enda spelet jag spelat mer än nån enstaka timma är Crash Bandicoit Racing.
Testat Uncharted 2,och Last of Us men nix. Gav mig inget.
Vad kan jag säga. Third person shooters är inte min grej.

Jag insåg att inte spelat ett enda av dessa spel och då är ändå third person spel min grej 😬

Medlem

Det var en udd röstning för mig - Uncharted o Last of Us har jag lirat (och gillar) men inte Crash Bandicoot eller Jak.

Inaktiv

Håller nog Uncharted 2 som deras bästa. Kändes fräsht, uppgöljarma håller lite för samma mall.

Men gissar på att Last of us vinner,bra spel men för mycket smygande och evigt letande i lådor efter ammo för mig.

Medlem

Crash Bash saknar jag att rösta på..

Redaktör
Ponny

@Kain_diablo: Inte Naughty Dog som utvecklat det, så därför föll det bort.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

När man ser att Crash Bandicoot snart är 25 år gammalt så inser man att Naughty Dog har hållit en ganska hög lägstanivå ett tag.

Medlem

@Fredrik Eriksson: ok då förstår jag annars var det ett väldigt kul spel

Medlem

Vill inte vara den som förstör tråden. Vill bara tona ner hypen, enligt mig är det här ren skit. Spelfilm eller filmspel, kalla det vad ni vill. The last, heavy Rain, become human. Så jäkla tråkiga spel utan utmaning och eget tänk. Peka och klicka känns sååå 90-tal. Tack

1
Skriv svar