(Kristall)klart: Final Fantasy Crystal Chronicles gör comeback i augusti

Robot
(Kristall)klart: Final Fantasy Crystal Chronicles gör comeback i augusti
Medlem

Jag hade skitkul med originalet efter att jag och polaren bittert sprang tillbaka till Tradition i Uppsala för att köpa en GBA-GC-kabel.

Jag hoppas att denna version får lokal co-op, det verkar inte helt bekräftat i dagsläget.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Redaktör
Ponny

@Arzei: Det har du... rätt i. Fasen, lokal co-op MÅSTE det ha. Annars blir jag ledsen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

skit också varför augusti skulle passa perfekt till sommarstugan med luren Sånt här spel spelar jag gärna via mobilen om det kostar att köpa och inte free to play and pay a lot !


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem

Saknade kompisar med GBA så fick aldrig spelat särskilt mycket, ska helt klart ge mig på det igen.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Testpilot

Trots att Final Fantasy är min favorit spelserie har jag inte spelat detta, hade inget Gamecube och knappast tre andra vänner som var lika intresserade av FF som jag. Hur kul är detta att spela ensam?

Kontot avslutas

Då kanske jag skulle satsa på Switch versionen istället för GameCube versionen.

Nu fattas bara The Legend of Zelda: Four Swords Adventures till Switch som precis som detta spelet krävde 2 till 4 Gameboy Advance för att spela multiplayer.


signatur

ゼルダの城

Medlem

Jäklar, nästan glömt detta spelet. Hade rätt kul med det på GameCube!

Kontot avslutas

Kollade precis trailern.
När det kommer till online multiplayer, är det så att man kan spela med spelare på både Playstation 4, iOs och Android om jag skulle spela det på min Switch? Eller var det bara för att visa att spelet kommer till alla dessa formaten?


signatur

ゼルダの城

Skribent
Skrivet av ZeldasCastle:

Kollade precis trailern.
När det kommer till online multiplayer, är det så att man kan spela med spelare på både Playstation 4, iOs och Android om jag skulle spela det på min Switch? Eller var det bara för att visa att spelet kommer till alla dessa formaten?

Jag har för mig de sagt att det är cross play mellan PS4 och Switch åtminstone. Dock osäker på mobilformaten?


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar