50 miljoner! The Witcher-serien passerar imponerande milstolpe

Robot
50 miljoner! The Witcher-serien passerar imponerande milstolpe

Ja må den leva uti hundrade miljoner. Minst.

#cd-projekt-red, #the-witcher


ELF
Medlem

Räknar de med alla gratis utgåvor också?
TW1 har ju varit gratis sedan länge.

Även om de gör det, grattis. Diggar hela serien starkt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Detta spel (The Witcher 3) är ett mästerverk och jag hoppas det når ut till många fler än så. Detta MÅSTE upplevas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Väntar ihärdigt på ett nytt fantastiskt spel... Där nånstans i framtiden. Det gör nästan ont i en, så mycket som man vill ha det.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Tre av dem är mina!

Medlem

Jag har köpt spelet men i och med att jag lessnade efter ett par timmar så har jag nog inte besökt i närheten av alla de platserna.

Medlem

Denna video var lite fantastisk, faktiskt. Härligt att de verkligen bjuder in communityn i detta.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Grattis till CDPR. Däremot tycker jag nog att Witcher 3 har gått och blivit ett av de mest överskattade spelen i modern tid. Detta gör det verkligen svårt för CDPR att kunna leverera det som folk på förhand verkar förvänta sig från Cyberpunk. Ett spel som än så länge inte visat upp något speciellt alls.

Medlem

Hur kan det vara överskattat? Populariteten och försäljningssiffrorna talar sitt eget språk. Är ju inte så att miljoner människor går och stödköper spelet bara för att artificiellt trycka upp just detta företaget, utan folk köper det en masse för att det faktiskt är en av de bättre spelen som gjorts. Spelet i sig har ju satt en standard på hur ett fantasy-RPG ska vara. Sedan är givetvis inte genren allas favorit och det finns många som tycker spelet är tråkigt osv, men i överlag så tycker väldigt många om spelet och det syns på statistiken och exponeringen. Så jag tror inte det är överskattat, utan faktiskt ett spel som är en av de bättre bland alla andra. Och jag skulle säga i samma liga som exempelvis Mass Effect-trilogin, Half-Life och så många andra, spel som folk kommer minnas, spela, diskutera och jämföra med i många år från nu.

Gnällkuk
Skrivet av Sillgam:

Grattis till CDPR. Däremot tycker jag nog att Witcher 3 har gått och blivit ett av de mest överskattade spelen i modern tid. Detta gör det verkligen svårt för CDPR att kunna leverera det som folk på förhand verkar förvänta sig från Cyberpunk. Ett spel som än så länge inte visat upp något speciellt alls.

Om du inte gillar spelet och tycker att hypen och lovorden inte lever upp till din egna upplevelse är väl en sak, men det blir ju lite konstigt att du kallar det för överskattat när det unisont hyllats och nu sålt mer än 50 miljoner exemplar. Det blir ju lite som att jag skulle säga tt Fortnite är överskattat bara för att det inte är min typ av spel och att jag är klart äldre än de flesta som spelar det. Det blir ju lite som att säga att fotboll är överskattat bara för att man inte gillar sport generellt sett.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Jag skäms nästan lite som endast betalade 55kr för Witcher 3 på Epic Store. Å andra sidan har jag inte testat spelet ännu så vet inte ens om jag gillar det. Jag har vad jag minns aldrig spelat något som är mer RPG än typ Darksiders 2, så kanske är det inte min cup of tea.

Medlem

Witcher 3 har blivit en ny skyrim, säljer samma spel i nya format hela tiden.

Inaktiv
Skrivet av scirocco:

Witcher 3 har blivit en ny skyrim, säljer samma spel i nya format hela tiden.

Jo jag blir fan irriterad när utvecklare släpper sina spel till många olika enheter så att så många som möjligt ska kunna spela det.

Medlem
Skrivet av anon_119148:

Jo jag blir fan irriterad när utvecklare släpper sina spel till många olika enheter så att så många som möjligt ska kunna spela det.

Touché!

1
Skriv svar