Skyrim stream fredag 29 maj!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skyrim stream fredag 29 maj!

Är du nyfiken på hur Västra Skyrim ser ut i Elder Scrolls Online? Då ska du kolla på streamen som ska ske imorgon fredag 29 maj kl: 19.00. Jag kommer att ta en rundtur i Skyrim utforska och visa er platserna som vi känner igen ifrån Elder Scrolls V: Skyrim. Blackreach, Solitude, Dragonbridge osv...

Inte nog med det, jag kommer även att unboxa Greymoor den fysiska utgåvan, visa er alla saker som man fick. Sedan kommer det även att vara giveaway! Denna streamen vill man inte missa!

Alltså:

Vad: Skyrim stream och unboxing av fyskiska Greymoor utgåvan
Var: https://www.twitch.tv/kristallkrona
Datum: Fredag 29 maj
Tid: 19.00

Jag hoppas vi ses!


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
Xbox

Fasiken vad trevligt!


signatur

Jump in.

Inaktiv

Skyrim är Elder Scrolls V, inte IV

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av Mortaigne:

Fasiken vad trevligt!

Ja visst ska det bli trevligt?


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av anon_119148:

Skyrim är Elder Scrolls V, inte IV

Tack, jag satt och funderade på om det var V eller IV.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem

Såg inte hela, men jäklar vad det laddade lite sugen på att starta en ny char i ESO, har inte spelat sedan launch!

Ambassadör
The Elder Scrolls Online
Skrivet av 73mpl4R:

Såg inte hela, men jäklar vad det laddade lite sugen på att starta en ny char i ESO, har inte spelat sedan launch!

Haha, ja det var en hel del loadingscreens.. lite för många. Fick avsluta streamen tidigare pga att det var för mycket loadingscreens.

Jag tycker verkligen att du ska börja spela igen. Det har blivit mycket ändringar.


signatur

Admin för SpelClockers

Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Ord är mer än tre bokstäver...

Medlem
Skrivet av kristallkrona:

Haha, ja det var en hel del loadingscreens.. lite för många. Fick avsluta streamen tidigare pga att det var för mycket loadingscreens.

Jag tycker verkligen att du ska börja spela igen. Det har blivit mycket ändringar.

Otur! Är det bättre nu efter släppet?

Medlem

Jag försöker lära mig mer sv detta spel. Sett videos och sånt. Är det här ett bra spel? Finns det hus och sånt man kan bo i? Måste man köpa currency för stt ens komma nån vart? Tänkte jag frågar er här.

1
Skriv svar