Diskutera – Vad spelar du i dag, istället för Last of Us 2?

Robot
Diskutera – Vad spelar du i dag, istället för Last of Us 2?

Vad gråtspelar du som tröst för det missade releasedatumet?

#the-last-of-us-part-ii


Medlem

Star Citizen, Insurgency Sandstorm.

Medlem

spelar igenom This war of mine. Ett spel som är ganska deppig men är väldigt intressant.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Fragtjuv

Halo 2, när Microsoft Store tillåter, och Night Call.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Moderator | Testpilot

Persona 5 och Fire Emblem Three Houses.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

FM-guru
F.d. Sisyr

Warhammer 2 och Disco Elyium.

Medlem

Jag kan ju säga att jag i alla fall hade spelat Cyberpunk om inte det också blivit framskjutet...

Medlem

TESO - Greymoor !

Testpilot

Återbesöker Ivalice i FF 12 Zodiac Age. Kul att komma tillbaka 13 år senare och trevligt att det går att spela i snabbare hastighet, så har blåst på ganska bra under någon vecka nu.

Medlem

remnant: from the ashes

köpte det först när det släpptes och gick på hela biten om "dark souls with guns", men refundade efter ca 30 minuter spelade när jag insåg att likheterna med dark souls var extremt ytliga.

köpte det igen här om veckan för att get det en andra chans och är nu helt hooked. grymt roligt spel.

Medlem

Blir kanske till att fortsätta med GTA V. Hittills har det väl varit helt OK, cirka 2-3 timmar in. Får väl se vad man tycker när man väl har klarat det, om jag nu inte tröttnar.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Deep Rock Galactic! Rock and Stone!

SoL
Medlem

Days gone, andra genomspelningen på överlevnad.

Medlem

Pendlar mellan Metroid Prime och FFX för tillfället.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Spelar Animal Crossing, samtidigt som jag har en krypande känsla av att jag borde ta och klara tlou1 😬

Medlem
Skrivet av SoL:

Days gone, andra genomspelningen på överlevnad.

Helt underbart spel. Jag är på min tredje på Survival II.

Själv spelar jag Warhammer 2 med senaste DLC'n och Battlefleet Gothic Armada II, genomspelning 4: Tyranids.

Dock definitivt inte deppig att TLoU 2 inte är ute.


signatur

I drank what?

Startat en liga i PES 2020 med Milan som jag köpte för 59 kr på PSstoren för nån dag sen

Medlem

Persona 5 Royal, nära slutet nu. Bra skit!

Medlem

Fått återfall i Rust.

Medlem

S.T.A.L.K.E.R Anomaly, kört igenom en gång nu i veckan för att friska upp minnet inför Ironman mode.

Medlem

Xenoblade Chronicles

Medlem

Inte ens spelat första installationen av The Last of Us så just nu dräper jag monster i MHW och äventyrar i antika grekland i Assassins Creed när tid finns över.

Detta görs i ren o skär glädje utan gråt.

Medlem
KoP
Medlem

SnowRunner å div. Amiga/C64 spel går i rotation för tillfället.

Medlem

Warzone! Men har valt att hålla mig tills ps5 kommer

Medlem
Skrivet av Rydell1986:

Inte ens spelat första installationen av The Last of Us så just nu dräper jag monster i MHW och äventyrar i antika grekland i Assassins Creed när tid finns över.

Detta görs i ren o skär glädje utan gråt.

Har du koll på om man måste spela origins först, eller kan man hoppa på odyssé direkt?

Medlem

Xenoblade Chronicles

It's not a lake, it's an ocean

Heavy Rain. Tror inte det är så förfärligt långt kvar nu. Det är ett intressant spel och koncept, men ack så styltigt och tillkrånglat. Detroit: Become Human är bättre i detta avseende, men det ska jag ta upp igen när jag är klar med Heavy Rain.

Och så Forza Horizon 4, förstås. Hvergang!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av meganollan:

Har du koll på om man måste spela origins först, eller kan man hoppa på odyssé direkt?

Jag hoppade i alla fall till Odyssey direkt och tror inte jag led så mycket av det. Spelen är väl rätt lika varandra spelmässigt...? Har Origins ospelat här hemma.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Spelar Days gone för första gången. Köpte det för 188 spänn, helt klart värt det.

Har typ spelat 6 timmar, gillar det skarpt, fast jag tvekade när det släpptes.

123
Skriv svar