Stötta FZ, bli supporter!

Robot
Stötta FZ, bli supporter!

Detta har hänt under de tre första månaderna sedan lansering.

#fz


Gen
Medlem

Självfallet ^_^

Medlem
Medlem

Awesome! Bra jobbat FZ! Bringing game nerds into the fold since 1996!


signatur

/MJ

Medlem

Jag är lite allergisk mot premunationer, men stöttar er gärna på annat sätt om ni hittar på något roligt som jag kan spendera mina surt förvärvade pengar på.


signatur

IDKFA

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ironstove:

Skicka ett PM med dina Patreon-uppgifter så ordnar vi snajsigt emblem!


signatur
Frilansare
Skrivet av mrFluffy:

Jag är lite allergisk mot premunationer, men stöttar er gärna på annat sätt om ni hittar på något roligt som jag kan spendera mina surt förvärvade pengar på.

Att du besöker oss är också stöttning! Annars finns det ju Fragzone-Fredag där man kan pyttsa in valfri slant under sändning. Eller under andra streams, för den delen.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Skicka ett PM med dina Patreon-uppgifter så ordnar vi snajsigt emblem!

Det ska jag redan ha gjort.
Om jag inte klantat mig.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ironstove:

Det ska jag redan ha gjort.
Om jag inte klantat mig.

Kolla vad snyggt det blev!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av mrFluffy:

Jag är lite allergisk mot premunationer, men stöttar er gärna på annat sätt om ni hittar på något roligt som jag kan spendera mina surt förvärvade pengar på.

Som Jocke sa. Att ni är här och engagerade är stöttning bara det. Man kan också besöka https://shop.fz.se/.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Kolla vad snyggt det blev!

Otroligt vackert!

Om man bara skulle ta och fixa en profilbild någon gång

It's not a lake, it's an ocean

Är en glad supporter. Att få gratis koder är trevligt men inget som jag bryr mig överdrivet mycket om. Bara kul att stötta er ändå.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Farornas Konung

Aldrig sett, vad är det.

Frilansare
Skrivet av JonseredRocks:

Aldrig sett, vad är det.

Ingen aning! Låter skumt.

Medlem

Har tyvärr inte ekonomi för det men hade jag det så skulle jag välja någon av dessa 3 kategorier. Skriver alltid gott om FZ som spelsida och dess fina medarbetare till andra gamers, forum, Steam community m.m. Försökte stänga av mitt Ublock Origin -- (som AdBlocker) på 1 av mina 3 olika datorer och är den PC som jag använder mest för surf o den säckar tyvärr ihop helt när jag kör med reklam påslagen på alla internetsidor. Sedan använder jag även mobilen med påslagen "ads".

Denna spelsida (FZ:se) är en mycket trevlig site med bra innehåll o nyheter där vi har ett sammansvetsat glatt community som ofta är hjälpsamma o mycket trevliga. Som en lite spelfamilj vill jag tycka.

FZ är en sida man vill stötta så mycket det bara går helt enkelt.

*** Keep up the great work fellas.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

@CARTMAN: Du ska kunna whitelista sidor i både adblock och ublock.


signatur

I drank what?

Medlem

Undrar om dessa pengar fortfarande går till Gurras swish skuld som han har till Jocke
Även när han slutat så finns han kvar på ett eller annat sätt!


signatur

Never underestimate the power of stupid people in large groups!

Medlem
Skrivet av Mirage:

@CARTMAN: Du ska kunna whitelista sidor i både adblock och ublock.

Jo jag vet, jag gör det i några maskiner.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

1
Skriv svar