Gameplay från Marvel's Avengers i juni – ett litet, litet smakprov redan idag

Robot
Gameplay från Marvel's Avengers i juni – ett litet, litet smakprov redan idag
Medlem

Jag hade helt glömt att det här var en grej. Just att kampanjen inte var co-op gjorde att jag tappade allt intresse, får se vad de har att visa nu.


signatur

H-How can she slap, kupo!?

Medlem

Va faen var det där? Mest obekväma videon jag sett på ett tag.


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Ser faktiskt fram emot detta, försiktigt optimistisk. Har vi tur kanske det får DC att ta modet till och göra spel med sin ensemble, istället för mer Batman.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem
Skrivet av Arzei:

Jag hade helt glömt att det här var en grej. Just att kampanjen inte var co-op gjorde att jag tappade allt intresse, får se vad de har att visa nu.

Personligen vill jag lira helt ensam i kampanjen. Hoppas på ett bra single player äventyr eller rättare sagt att det funkar fint för oss som älskar single player o inte vill lira med andra. Tycker det ser intressant ut iaf. Blir ett Steam köp.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Jag hoppas man kan ändra Captains Americas uniform för den som syns i klippet/bilden ser inte bra ut. Hoppas man kan använda den uniformen från filmen Captain America: The First Avenger eller från Captain America: The Winter Soldier de hade varit mer snyggare uniform att spela i.


signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Medlem

Undra om de gjort karaktärerna lite snyggare. Förstår att de inte får (eller kanske bör) kopiera Cris Hemswortt, Scarlet och de andra... Men de bilder jag sett...
De är trots allt superhjältar som ska vara rätt stiliga. De gamla bilderna var de inte det.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Evilof:

Undra om de gjort karaktärerna lite snyggare. Förstår att de inte får (eller kanske bör) kopiera Cris Hemswortt, Scarlet och de andra... Men de bilder jag sett...
De är trots allt superhjältar som ska vara rätt stiliga. De gamla bilderna var de inte det.

Det skaver rejält. hehe


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Evilof:

Undra om de gjort karaktärerna lite snyggare. Förstår att de inte får (eller kanske bör) kopiera Cris Hemswortt, Scarlet och de andra... Men de bilder jag sett...
De är trots allt superhjältar som ska vara rätt stiliga. De gamla bilderna var de inte det.

Håller inte med. Tycker om att de har en annan design än skådespelarna.

Inaktiv
Skrivet av Evilof:

Undra om de gjort karaktärerna lite snyggare. Förstår att de inte får (eller kanske bör) kopiera Cris Hemswortt, Scarlet och de andra... Men de bilder jag sett...
De är trots allt superhjältar som ska vara rätt stiliga. De gamla bilderna var de inte det.

Haha, ja. Jag tyckte de såg ut som karaktärer ifrån en PS2 cutscene. De såg inte mänskliga ut. Typ androider.

1
Skriv svar