Escape from Tarkov Wipe

Medlem
Escape from Tarkov Wipe

Ville bara tipsa alla om att det är Wipe imorgon. Texten är tagen från battlestate games twitter.:

"There will be a global wipe of characters.
The wipe will not affect the saved weapon presets and examined items in the handbook"

"Tomorrow at 11.00 Moscow time we plan to start installing patch 0.12.6.7456 This will take from 3 to 5 hours, the game will be stopped for this time"

Time to return to Tarkov <3

Megadelux

Vi är ett gäng på discorden som lirar. Bara dyka in.

Medlem

Men vad fan... Jag som köpte basic edition för några veckor sen har ju grindat punisher för att få en större container

Dessutom har jag en dunderkittad M1A med två jättemagasin fyllda med Igolnik som jag plockad från en annan PMC som jag inte hunnit ta med ut i strid än. Damnit!

Aja, ska bli kul att spela mot folk i PACA-armor istället för lvl 5-6 armor varenda raid man ploppar in i

Farornas Konung

Äntligen, då kan man ju ta ett par rundor snart igen..
Har inte riktigt gått igång på detta dock, köpte snik varianten så man låg så långt efter.

Medlem

Wipe nu.
Ny bana som heter Lighthouse, nya vapen, ingame voicechat, m.m.

Och så kan ni njuta av deras musikvideo

Medlem

Hehe någon som kommer in?

Medlem

Har inte fått launchern att funka, antar att servrarna är på knäna då alla vill in.

Kollat på DeadlySlobs stream och VOIP verkar leda till roliga interaktioner.

Medlem
Skrivet av Rullstol:

Har inte fått launchern att funka, antar att servrarna är på knäna då alla vill in.

Kollat på DeadlySlobs stream och VOIP verkar leda till roliga interaktioner.

Fick igång spelet till slut, vi hade också en trade med en annan grupp genom VOIP, men vi misstänker att vi stötte på dom igen och då dog en del av gruppen xD

1
Skriv svar