Nytt The Last of Us II-gameplay visat - vad tyckte du?

Robot
Nytt The Last of Us II-gameplay visat - vad tyckte du?
Medlem

Hur länge kommer det hålla på? Man vill ju inte missa det historiska ögonblicket när SpaceX skjuter upp människor till ISS ikväll kl 22:33

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur länge kommer det hålla på? Man vill ju inte missa det historiska ögonblicket när SpaceX skjuter upp människor till ISS ikväll kl 22:33

25 minuter tror jag de va

FM-guru
F.d. Sisyr
CFW
Medlem

Nej...nej för helsicke, denna ska hoppas över och aldrig köpas.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur länge kommer det hålla på? Man vill ju inte missa det historiska ögonblicket när SpaceX skjuter upp människor till ISS ikväll kl 22:33

Trailern försvinner ju inte efter att den visats?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Trailern försvinner ju inte efter att den visats?

Nej, men man vill ju inte se en bit och sedan avbryta för att se resten någon annan gång.

Medlem

Nu blir det för mycket av det goda, så fort jag ser nått om tlou 2 så skippar jag det. Lika bra så man slipper spoilers

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nej, men man vill ju inte se en bit och sedan avbryta för att se resten någon annan gång.

Kan du inte se den i sin helhet senare då?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Jag skippar nog detta ett tag. Har fortfarande Uncharted 3, Last of Us, Uncharted 4 och The Lost Legacy kvar att spela igenom. Och så råkar jag vara mer sugen på Ghost of Tsushima och studerar så jag har inte råd att köpa två (knappt ett) nytt spel.


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Hur länge kommer det hålla på? Man vill ju inte missa det historiska ögonblicket när SpaceX skjuter upp människor till ISS ikväll kl 22:33

Om detta är 25 minuter som det sagts så borde det finnas ca 8 minuter till godo innan uppskjutningen.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Kan du inte se den i sin helhet senare då?

Hade den varit längre än 30 minuter så visst, men nu var den tydligen 25 minuter och då kan man lika gärna se den kl 22:00 då jag ändå inte har något annat planerat.

Medlem

Jag vill egentligen inte se något mer från spelet innan jag köper det, men jag vet samtidigt att jag inte kommer kunna låta bli...


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av Laddemannen:

Nu blir det för mycket av det goda, så fort jag ser nått om tlou 2 så skippar jag det. Lika bra så man slipper spoilers

Jo jag fattar inte heller. Bara släpp spelet istället.

Förstår inte varför man skulle vilja spoila 25 min av ett spel nån månad innan släpp?

Medlem
Skrivet av whoo:

Jo jag fattar inte heller. Bara släpp spelet istället.

Förstår inte varför man skulle vilja spoila 25 min av ett spel nån månad innan släpp?

För att hypa och visa göttiga scener som kan locka tillbaka alla som har bestämt sig för att bojkotta spelet efter läckorna?


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem
Skrivet av whoo:

Förstår inte varför man skulle vilja spoila 25 min av ett spel nån månad innan släpp?

Det verkar inte vara 25 "nya" minuter av spelet utan en 25 minuter State of Play med snack av utvecklare, tidigare visade sekvenser, kanske lite nya småklipp för att visa saker samt en tidigare inte visad lite längre spelsekvens.

Medlem
Medlem

Jösses. Produktionsnivån verkar det inte vara något fel på iaf den saken är säker.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Såg för jävla bra ut, helt sjukt. Gameplay är det klass på rakt igenom.

Medlem

Det ser magiskt ut! Animationerna är ju sjuka!


signatur

Kunskapsförmedlare.

Medlem

Gillar hur varje NPC känns levande och unik.

SoL
Medlem

Wow, ser sjukt najs ut! Äskar att hon som fick kniven i strupen satt o spela hotline miami.
Ska bli kul att läsa jockes recension efter alla kontroverser (har ingen aning vad det handlar om)

Medlem

Har knappt läst eller sett något om 2:an utan vill upptäcka själv när jag spelar det.

Men har sett att många är rätt arga på Naughty Dog vad har jag missat där?

Testpilot
Skrivet av confal:

Har knappt läst eller sett något om 2:an utan vill upptäcka själv när jag spelar det.

Men har sett att många är rätt arga på Naughty Dog vad har jag missat där?

Playstation har stängt av kommentarer och dolt likes/dislikes på videon med. Var inte så på Ghost of Tsushima videon.

SoL
Medlem

Ta inte upp det här, om ni absolut vill bli spoilade så kan ni googla fram det istället

Medlem

Tycker det ser otroligt jävla bra ut!

Är taggad som fan!!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av confal:

Har knappt läst eller sett något om 2:an utan vill upptäcka själv när jag spelar det.

Men har sett att många är rätt arga på Naughty Dog vad har jag missat där?

Med tanke på att du säger att du inte vill veta saker utan upptäcka själv så tror jag inte att du vill ha svar på den frågan. Läckor rörande handlingen har kommit ut sen tidigare, och folk som läst läckorna gillar inte vad som händer i spelet. Mer än så varken kan eller vill jag berätta, då jag inte läst dessa spoilers själv.

Medlem

Det ser verkligen bra ut! Blev extremt hypad nu.

Medlem

Kollade inte hela, men det ser verkligen otroligt bra ut. Animationer och skådespeleri tas till en helt ny nivå här.

Tror till och med att detta spelet kommer att användas i framtiden som en referenspunkt då spel passerade film i form av att förmedla känslor.


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Blev inte vidare imponerad, men det är nog bara jag.. Skuggning och ljud kändes rätt 'off' ibland.

Skriv svar