PS4-spelet The Last Guardian uppges bli film

Robot
PS4-spelet The Last Guardian uppges bli film

Känner du nån jättestor skådis med fjädrar?

#sony, #the-last-guardian


Medlem

Har redan sett den

Redaktör

@xdrive: Haha! "The never-ending last guardiaaaaaan"


signatur
Fragtjuv

Finns ju en svensk film redan. Tråkigt med ramakes hela tiden. Gör något nytt!


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Gnällkuk

Första jag tänkte på när jag såg utannonseringen av det är spelet för förtielva e3s sedan :>


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Hobbyjapan 🇯🇵
Andreas Eklöv 🌿

Carl Feathers kanske?


signatur

Allmän Japan-konnässör och smått besatt av allt som heter JRPG och Metroid.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Plattformar: PC, PS5, PS4 Pro, Nintendo Switch, N3DS, PS Vita, IOS/Android.

Medlem

Tycker att Dolph Lundgren kunde spela honom, han har den berättartekniken som fungerar. Sen för pojken, är det lite annorlunda, men Mark Wahlberg har gjort mycket gott på sistonde.


signatur

“A painter should begin every canvas with a wash of black, because all things in nature are dark except where exposed by the light.”
― Leonardo da Vinci

Medlem
Testpilot / Ambassadör
Speedrunning

Som en person som hade EXTREMT svårt för spelmekaniken, men älskade den storyn och den emotionella berg-och-dal-bana som spelet är tror jag att film kommer passa bättre. Däremot kanske inte koppling mellan tittaren och karaktärerna blir lika stark då man inte svurit över det idiotiska gameplayet tillsammans...


signatur

Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S

1
Skriv svar