Få en gratis Steam-nyckel till strategispelet Taste of Power

Robot
Få en gratis Steam-nyckel till strategispelet Taste of Power
Obe
Medlem

Håller tummarna

Medlem

Jag röstade nej men var ändå tvungen att skriva in min e-mail adress?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Jag röstade nej men var ändå tvungen att skriva in min e-mail adress?

De måste ju givetvis veta vilka mailadresser de inte ska skicka till också. Duhh.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kleptoman:

Jag röstade nej men var ändå tvungen att skriva in min e-mail adress?

Skrivet av Lasrod:

De måste ju givetvis veta vilka mailadresser de inte ska skicka till också. Duhh.

Exakt! Finns så många att skicka till. Måste begränsa oss.


signatur
Medlem

Intressant. Älskar strategi.


signatur

- pixelfantast

Medlem

Bra man skrev fel mailaddress


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Hur stor e kvarn? finns det nycklar kvar?

Medlem
När?

Vad är det för ETA på en nyckel?

Medlem
Skrivet av stenman:

Vad är det för ETA på en nyckel?

Undrar det samma

Medlem

Fick min idag, ska testas! tack så mycket!

Skägg.
10 Chambers

Ni som fått nyckel, vad tyckte ni?


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:
Av de 10 minuter jag testat kändes det bra. Bra röstskådespeleri, Age of Empire liknande kontroller

Ambassadör
League of Legends

Det var långt ifrån färdigt och har inget direkt positivt att säga om det. Jag har bara spelat 30 minuter men det var ungefär så långt jag orkade med. Jag testade bara kampanjen.

Röstskådespeleriet är väldigt dåligt. Pathfinding, som enligt mig är en av de viktigaste grunderna i ett RTS, är under all kritik. Det fanns stavfel i menyer och i dialoger. Grafiken var väl kanske inget att klaga på men inget att skryta om heller. Hela det historiska konceptet kändes mer ambitiöst än seriöst. När det kommer till kampanjen blir det snabbt väldigt förvirrande.

Medlem
Skrivet av dali:

Det var långt ifrån färdigt och har inget direkt positivt att säga om det. Jag har bara spelat 30 minuter men det var ungefär så långt jag orkade med. Jag testade bara kampanjen.

Röstskådespeleriet är väldigt dåligt. Pathfinding, som enligt mig är en av de viktigaste grunderna i ett RTS, är under all kritik. Det fanns stavfel i menyer och i dialoger. Grafiken var väl kanske inget att klaga på men inget att skryta om heller. Hela det historiska konceptet kändes mer ambitiöst än seriöst. När det kommer till kampanjen blir det snabbt väldigt förvirrande.

Är helt enig med denna posten, det var mer förvirrande spelande än njutning om man säger så.

Medlem
Skrivet av dali:

Det var långt ifrån färdigt och har inget direkt positivt att säga om det. Jag har bara spelat 30 minuter men det var ungefär så långt jag orkade med. Jag testade bara kampanjen.

Röstskådespeleriet är väldigt dåligt. Pathfinding, som enligt mig är en av de viktigaste grunderna i ett RTS, är under all kritik. Det fanns stavfel i menyer och i dialoger. Grafiken var väl kanske inget att klaga på men inget att skryta om heller. Hela det historiska konceptet kändes mer ambitiöst än seriöst. När det kommer till kampanjen blir det snabbt väldigt förvirrande.

Oj då, det där lät inte bra alls


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Grattis till vinnarna!


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Inaktiv

Jag fick en nyckel men har inte provat ännu men ska göra det inatt. Tycker det ser riktigt bra ut och var längesen jag spela ett hederligt RTS nu. Tack FZ

Medlem

Jag har fått en nyckeln, har bara hunnit installera spelet. Har tyvärr inte hunnit spela något än.
Jag hoppas att spelet har många likheter med AoE 2.
Tack FZ för en nyckel.

Medlem

Grunderna till ett stabilt rts fanns där trots en hel del brister. Röstskådespeleriet gick från mediokert till dåligt men hade lämnat ett bättre intryck om det inte parades ihop med en väldigt lat berättarstil där handlingen läses upp till screenshots från spelet. Tyckte även att AI:n var dålig nog att dra ned intrycket, jag har inte mycket tålamod till att mina trupper ställer sig på led för att slåss snarare än att omringa fienden för att kunna attackera.

Grafik och ljud var bättre än väntat och förde tankarna till Age of Empires III (fast aningen uppdaterat). Av det jag spelade så verkade det dessutom vara en trevlig blandning av hjälte-fokus och traditionellt rts med en hel del intressanta enheter. Jag kommer ge det lite mer tid för att utforska andra aspekter av spelet men intrycket som lämnades var att det fanns en hel del intressanta idéer som går att uppleva i mer färdiga titlar. Blev lite förvånad att det var ute ur Early Access.

Medlem

Fick också en nyckel har installerat men ska ta mig tid till att lira det till helgen! Tack för nyckeln!!

Medlem

Tyvärr känns det som ett spel från 2010. Platt grafik och ljudbild. Spelmekanismen känns stel. Av mina få värdefulla speltimmar under en vecka så är detta inte spel värt de timmarna. Tack FZ för att jag fick möjligheten att testa.

Medlem

Har nu också testat spelet och kan hålla med om att grafiken känns outdated men inget game breaking med det iomed man får lite AOE 2 feeling av det men det som störde mig mest var att när man slogs med större trupp så stod halva armen bara kvar och tittade på eller så sprang dom runder som yra höns. Gillar man indie spel och Age of empires kanske det e värt att testa.

Medlem

Spelet känns inte färdigt. Pathfinder AI:n är på tok för dålig och spelet är dålig på att förklara hur det fungerar samt vilka funktioner som finns. Vissa funktioner är inte helt genomtänkta. Exempelvis pausar spelet byggandet när man inte har resurser vilket är helt ok men det hoppar inte igång automatiskt utan man måste manuellt köra igång dem igen.

Resurssystemet har potential, jag gillar att det är baserat på handel även om det är ytligt. Större kartor med längre distans mellan städerna så tror jag att man kan få till en intressant spelmekanik där man behöver se till att skydda handelsrutter utöver fokus på frontlinjen.

Sen verkar spelet ha lite av en identitetkris, det försöker vara både ett RTS och RTT samtidigt och jag tror att hade de bara fokuserat på ena aspekten så hade det blivit bättre.

Medlem
Skrivet av dali:

Det var långt ifrån färdigt och har inget direkt positivt att säga om det. Jag har bara spelat 30 minuter men det var ungefär så långt jag orkade med. Jag testade bara kampanjen.

Röstskådespeleriet är väldigt dåligt. Pathfinding, som enligt mig är en av de viktigaste grunderna i ett RTS, är under all kritik. Det fanns stavfel i menyer och i dialoger. Grafiken var väl kanske inget att klaga på men inget att skryta om heller. Hela det historiska konceptet kändes mer ambitiöst än seriöst. När det kommer till kampanjen blir det snabbt väldigt förvirrande.

Har knappt hunnit med att spela överhuvudtaget och har bara gett det 3 minuter hittills, men fick denna känsla direkt.
Ska prova lite mer så fort jag får chansen, men kampanjen skrämde nästan bort mig direkt

1
Skriv svar