Star Wars: Battlefront 2 gör CoD: WW2 sällskap på PS Plus i juni

Robot
Star Wars: Battlefront 2 gör CoD: WW2 sällskap på PS Plus i juni
Medlem

fanken, jag har ju båda.

Medlem

Är Cod spelet bra? Motivera!

Medlem

Tycker att detta cod är väldigt likt de äldre spelen. Killstreaks finns men är väldigt likt spelet world at war. Har för mig att hundar är det du får sist, om du dödar relativt många.
Även kampanjen är bra faktiskt, man får leta upp livväskor istället för att stå stilla ett tag som i de allra flest cod spelen.
Har för mig att det är så i alla fall.
Tycker helt klart att detta är ett av de bästa cod som har kommit ut den senadte tiden. Väldigt skönt att slippa allt springande på väggar och kulörer du blir bländad av. Om inte annat så kan man helt klart testa det nu när spelwt är gratis. Rekommenderas faktiskt.

Medlem
Skrivet av UggleMannen:

fanken, jag har ju båda.

Mjo lite detta som blir trist mot slutet av en generation med PSplus, å ena sidan positivt att dom ger bort storspel, men å andra sidan har man missat hela grejen med PS4 om man t ex skippat Spiderman som i min mening var en av generationens bästa titlar.

Jag tycker dom bästa spelen på PSplus är dom där ”nja”-titlarna som man inte hade köpt själv.

inK
Medlem
Skrivet av Alienshade:

Är Cod spelet bra? Motivera!

+
Gratis

-
Det är COD.
Det är inte BF.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

@Alienshade: Om man har någon att lira co-op med så är Nazi Zombies jävligt kul!

Medlem

värt att dra ner för sp-delen enbart?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Stor besvikelse.

Medlem

Om det inte hade ryktats om Spiderman hade jag nog varit nöjd med de här titlarna.

Men nu ryktades det, klart man blir besviken.
Varför är det så svårt att ta rykten med en näve salt...

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

värt att dra ner för sp-delen enbart?

Japp.

Orka att vissa gnäller, får två stycken AAA-spel helt gratis.. oh well.
Kampanjen är snygg som fan, dock är det cod, det börjar ganska immersive sedan är det klassiskt panga massa med michael bay stuk på alla scener, dvs det händer 1000saker i följd.

SoL
Medlem

Andra månaden i rad där rykten gör mig besviken. Förra gången var det Dark souls remaster som ryktades och inte kom med, o denna gång Spider man..

Skribent
Skrivet av heady89:

Japp.

Orka att vissa gnäller, får två stycken AAA-spel helt gratis.. oh well.
Kampanjen är snygg som fan, dock är det cod, det börjar ganska immersive sedan är det klassiskt panga massa med michael bay stuk på alla scener, dvs det händer 1000saker i följd.

Gnäll är det alltid, får vi AAA-titlar gnälls det för att det är spel alla har, och får vi mindre titlar eller indie, då gnälls det för att vi inte får AAA-spel.

Själv ser jag spelen som bonus, inget jag har tjänsten primärt för.

Har båda, men blir ju kul om det kan skapa mer aktiviet i BF2


signatur

"Writer and Fighter"

Medlem
Skrivet av Johlor:

Gnäll är det alltid, får vi AAA-titlar gnälls det för att det är spel alla har, och får vi mindre titlar eller indie, då gnälls det för att vi inte får AAA-spel.

Själv ser jag spelen som bonus, inget jag har tjänsten primärt för.

Har båda, men blir ju kul om det kan skapa mer aktiviet i BF2

Håller med till 100%. Har PS+ för att spela online och ser spelen som en bonus.


signatur

PSN: MrOakenborn

1
Skriv svar