Tävling – Vinn Dualshock 4-kontroller och ett års Playstation Now

Medlem

Dualshock 4 utan tvekan! Den absolut mest bekväma i handen och jag älskar funktionen att kunna plugga in hörlurar direkt i kontrollen.

Medlem

Alltså, även om varje variant av PS-kontrollerna blir tekniskt bättre för varje generation, så finns det ju inget som slår nostalgin i att sitta å spela Parasite Eve på PS1! <3

Medlem

Dualshock 3! Ingen share-button som man kan råka trycka till av misstag och analoga styrspakar som inte slinker undan tummarnas grepp. Jag har fått köpa räfflade överdrag till DS4-kontrollernas styrspakar för att de inte ska glida undan.

Medlem

Jag tycker första dual shock till ps1. Visst att DS4 är en bättre kontroll men känslan att första gången få lira med en dualshock och köra gran turismo 2 med den... Det var en magisk känsla.

Medlem

DualShock 4 R2 för dess sköna textur, många funktioner och analoga spakar som inte faller sönder lika lätt som första revisionen.

Medlem

Den bästa kontrollen är den som är laddad och redo för att spela med.
I mitt fall en DS4, som jag även tycker är den skönaste PS-kontrollen hittills.

Inaktiv

Amen åååh.. jag glömde nog skriva en kommentar här när jag svarat på formuläret Oh well, bättre lycka nästa gång.

Medlem
Skrivet av anon_328396:

Amen åååh.. jag glömde nog skriva en kommentar här när jag svarat på formuläret Oh well, bättre lycka nästa gång.

Va, var det en del av tävlingen? Missade jag helt i så fall.

Inaktiv
Skrivet av Ender:

Va, var det en del av tävlingen? Missade jag helt i så fall.

Jaa ;D Så klantigt!

"För att kunna vinna behöver du göra två saker:

- Svara rätt på de tre frågorna nedan

- Skriv en kommentar där du berättar vilken Playstation-kontroll som är bäst, och varför"

Skriv svar