Tävling – Vinn Dualshock 4-kontroller och ett års Playstation Now

Medlem

Dualshock 4 är klart den bästa av Playstations kontroller. Även om allra första till PS och PS2 satt bra i handen dem med är för att man var "lite" yngre och hade små händer. Tyvärr så alla senare kontroller upp till PS4 har alltid varit för små för mig för att kännas bekväma med de analoga spakarna, något som DS4 verkligen ändrade på. Har inte sett måtten för den nya till PS5 men är nyfiken på den också.

Medlem

Jag måste säga att jag tycker Dualshock 4 är den bästa då det känns som dom gjort det bättre och bättre för varje version.
Den är trådlös, passar både mina och mina barns händer så vi kan spela tillsammans.
Jag kommer inte på något jag inte är nöjd med helt enkelt.

inK
Medlem

DualShock 2.
Sitter perfekt i handen och är fast i en livrem, sladden, som skyddar den från långa kast och att man kan våldföra sig som med dagens kontroller!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Utan tvekan DualShock 4, den sitter bäst i handen. Nu håller jag mest tummarna för att DualSense kommer vara snäppet större, eller erbjuda en version som heter typ Large, för oss med björnramar till händer.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

Medlem

För egen del är DualShock 4 överlägsen tidigare varianter. Greppet är större och urformat så att der känns bekvämt för mina händer (som inte är överdrivet stora). Tidigare DS var för små och kunde ge krampkänning under längre spelsessioner. Den andra stora fördelen med DS4 är att Sony äntligen fixat vettiga triggers. På de tidigare användes istället oftast R1 som avtryckare i pang-pang-spel då R2 satt knöligt till. Hade Sony inte fixat till dessa två saker är det sannolikt att jag inte bytt tillbaka till PlayStation från gästspelet på Xbox generationen innan.

Medlem

Tack och bock för Dualshock 4! Ligger som en dröm i handen, sköna analoga spakar med perfekt storlek för stora som små tummar! Look at that light! Cyperkänslan av ledljuset gör nått extra till den oxå! Nä helt klart Dualshock 4 som till denna dag vinner!

Medlem

DualShock 4!
Good vibrations!

Medlem

Dualshock 4 är helt klart bäst än så länge, skönast grepp + touchpad.

edit;
second prize

Medlem

Jaha, man skulle ge ett svar också 🤣 Den senaste är helt klart skönast, lätt och stryktålig

Medlem

Jag måste vara som ett eko för alla andra och säga att Dualshock 4 är den bästa - det är helt enkelt en evolution som bara gått framåt. Däremot så tycker jag nog egentligen bäst om Dualshock 2, främst pga alla minnen jag har från de fantastiska spel som fanns till Playstation 2.

Medlem

Då jag kör varannan generation PlayStation och xbox så tycker jag som alla andra att Dualshock 4 är helt klart bäst.

Dualshock 4. Den tar allt som de tidigare modellerna gjorde bra och för samman dem för att skapa den, än så länge, bästa PlayStation-kontrollen.

Medlem

Dualshock 4, jag tycker den levererar bästa känslan och tillförde flera nya funktioner en sina föregångare. Stort + för att den är lite större.

Medlem

Svaret för mig är enkelt, DS4, till stor del för att PS4 Pro var min första konsoll sen NES.

Fragtjuv

Dualshock 4 är den bästa eftersom den ligger perfekt i handen. Den var också rätt för sin tid i och med hur lätt det var att med endast ett knapptryck börja spela in eller streama.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Har alltid gillat Playstations kontroller sen den första men Dualshock 4 har Sony verkligen fått till det perfekt! ligger skönt i händerna och man vet var man har knapparna. Ser dock väldigt mycket fram emot att få känna på Dual sense!


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem

DualShock 4! Den känns betydligt bättre i handen än DS2 och 3 som är de enda andra kontrollerna jag någonsin hållit i

Medlem

Tycker Dualshock 4 är snyggast och känns bra ergonomisk.

Medlem

DS4 är favoriten, dom har enligt mig bara blivit bättre för varje modell som kommit.
PS Now hade varit trevligt med, missade att köpa en årsprenumeration på deras rea och är för snål för att köpa det till fullpris...

Medlem

Dualshock 4 utan tvekan! Älskar dock alla kontrollerna men 4:an ligger helt klart bäst i handen!

Medlem

Dualshock 4 är absolut den bästa PS kontrollern. Den har bra tyngd och bra layout på knapparna och stickorna PS3ans dosa gjorde så att mina händer domnade bort haha

Medlem

Dual Analog Controller, bara för att det var en så underbar känsla första gången man körde med den, lite som att förlora speloskulden och få en inblick in i vad spelvärden skulle bli när man blev vuxen. (Även om jag nog verkligen förlorade oskulden med Tac-2 mer än 10 år tidigare. Ja, jag pratar fortfarande spela med den alltså, inget annat....)

Medlem

Utan tvekan så är DualShock 4 bäst. Den är verkligen bättre än de tidigare på alla sätt och vis. Större storlek som passar mig bättre då jag nu är vuxen. Styrspakarna och Axelknapparna är nog de som gjort störst skillnad gentemot de tidigare. Sen så tycker jag nog att hörlursuttaget är det bästa med den, att kunna spela med hörlurar utan att störa andra, hur kunde man ha varit utan den?!

Medlem

Jag gillar dualshock 4 bäst av alla faktiskt. Gillar analogspakarna på den mkt och tryckplattan har varit användbar i en mängd spel. Passar perfekt i mina händer med haha.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ääääh... Råkade klicka fel bubbla innan jag skickade in, haha. Kan man få korrigera?

tdn
Medlem

Dualshock 4
Dualshock 4 den andra versionen ( V2 ) är klart den bästa, passar bra i handen, är något större än ps3 kontrollerna vilket passar bra, föredrar den i rött!

Medlem

Dualshock 4 är den bästa, meden härlig komfort i dom ingröpta spackarna som dualshock 3 verligen saknade och gjorde att man var irriterad ibland när man gled av 🤪

Medlem

Dualshock 4 är bäst. Mest uppdaterade och nice med trådlöshet.

Medlem

Ds4 har vuxit till sig, sitter bra hos mig med lite större händer mot tidigare modeller! Funkar lätt o göra hadoukens i street fighter och S-ranka i Devil May Cry. Guldvärd på PC också!

Medlem

Att kunna koppla Dualshock 4 till annat än PS4 är guld, blivit en hel del spelande på både iPad och Telefon.

Skriv svar