GTA V har sålt i 130 miljoner exemplar, Red Dead 2 passerar 31 miljoner

Robot
GTA V har sålt i 130 miljoner exemplar, Red Dead 2 passerar 31 miljoner
Medlem

Jag är stolt (patetisk) ägare av 4 kopior av GTA 5. Köpte det till PlayStation 3 först, sedan PlayStation 4, sedan R* Launcher och till sist Steam. Bra spenderade cash..


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Köpt det på steam 1 gång. Helt ok spel men efter main story var klar vart jag nöjd.

Medlem

sämsta jag nånsin provat i mp-miljö


signatur

7800x3d, 7900xtx

Medlem

Köpte det på PS3 och älskade det jag fick gratis av Epic på PC


signatur
Medlem
Skrivet av Snapphane:

sämsta jag nånsin provat i mp-miljö

Då kan du inte provat speciellt många spel i mp

Medlem

Skäms lite över att jag köpt det 2 gånger. Hade på PS3 först, tyckte inte det tillförde så jävla mycket på PC to be honest. MP var mycket roligare på PS3 också. Betydligt färre cheaters, så fanns det uppdrag man kunde nöta för decent reward på bra tid, Rooftop Rumble etc.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem

Har ägt till Xbox 360, Xbox One och PC. Alla inköpta på releasedagen. Spelar fortfarande ibland. Älskar att bara roama runt i världen!

Medlem

@Snapphane:
Ja, det är faktiskt ofattbart hur dåligt det fungerar.

1
Skriv svar