Saints Row 3 Remastern är släppt...

Medlem
Saints Row 3 Remastern är släppt...

...Och den är riktigt jäkla bra enligt Digitalfoundry.

påpekas bör är att den är Epic exclusive på PC så vissa behöver ju inte göra sig besvär...

Det landar på 304kr med en rabattkupong (som man fick om man skaffade GTA V nu senast) och innehåller allt DLC (3 mission packs och 30 andra DLC).

Inte det bästa SR (det är tvåan det) Men ska bli skoj iaf


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Såg precis deras video, ser riktigt snyggt ut dock inte min typ av genre har jag märkt på senare år, men det där är utan tvekan en bättre remaster än vad t.ex. Mafia II fick.


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Gnällkuk
Skrivet av Zymac:

...Och den är riktigt jäkla bra enligt Digitalfoundry.

https://www.youtube.com/watch?v=PZ2Us_C1FTE

påpekas bör är att den är Epic exclusive på PC så vissa behöver ju inte göra sig besvär...

Det landar på 304kr med en rabattkupong (som man fick om man skaffade GTA V nu senast) och innehåller allt DLC (3 mission packs och 30 andra DLC).

Inte det bästa SR (det är tvåan det) Men ska bli skoj iaf

Va? Hade ingen aning om att de släppt en remaster på denna, hur har jag missat det? Det här blir det garanterat att skaffa!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar