Ladda ner GTA V gratis nu

Medlem

Haha, först error i några timmar, när det väl gick att komma in var det på en server i Turkiet (gick inte att byta språk från turkiska) tog hela natten att få hem spelet . Nu nu går det inte att logga in på Rockstars Social Club launcher vilket är ett måste för att kunna spela!! Applåder, härligt att det funkar så bra med 100 olika launchers som krävs för att kunna spela spel som inte funkar vid hög belastning.

Medlem
Skrivet av Pappa Zappa:

Haha, först error i några timmar, när det väl gick att komma in var det på en server i Turkiet (gick inte att byta språk från turkiska) tog hela natten att få hem spelet . Nu nu går det inte att logga in på Rockstars Social Club launcher vilket är ett måste för att kunna spela!! Applåder, härligt att det funkar så bra med 100 olika launchers som krävs för att kunna spela spel som inte funkar vid hög belastning.

Tålamod, du får spelet gratis, inte så mycket att klaga över. Trist och segt med överbelastade servrar absolut, men bara att gilla läget och spela något annat under tiden, nog finns det alltid något du kan hitta att fördriva tiden med. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av Fezk:

Tålamod, du får spelet gratis, inte så mycket att klaga över. Trist och segt med överbelastade servrar absolut, men bara att gilla läget och spela något annat under tiden, nog finns det alltid något du kan hitta att fördriva tiden med. ^^

Jag har redan spelat det så mig råder det ingen nöd på. Jag har inte några stora förväntningar på att ett gratiserbjudande faktiskt ska leverera. Men att det inte funkar överhuvudtaget sätter strålkastaren på hur pass usla deras launchers är som kroknar vid minsta anstormning och att det där med uppkoppling och inloggning för att kunna spela är en styggelse som inte gynnar slutanvändaren.

Medlem

Klickade hem GTA V från Epic men försöker jag spela vill den ha serienummer.. Hur får man tag i den? letat överallt utan att hitta nåt

Medlem
Skrivet av Copa:

Klickade hem GTA V från Epic men försöker jag spela vill den ha serienummer.. Hur får man tag i den? letat överallt utan att hitta nåt

Du loggar in på Steam, får nyckeln där, loggar in på Epic som sedan förflyttar dig över till Rockstar som tar dig fram till Social Club. Förhoppningsvis kan du då starta spelet. 😁

Medlem

@A1200G:
Steam? Nu hänger jag inte med

Nu ville den att jag veriferar mitt konto men får inget mail så får skriva till dom och be dom fixa det

Medlem
Skrivet av Copa:

@A1200G:
Steam? Nu hänger jag inte med

Nu ville den att jag veriferar mitt konto men får inget mail så får skriva till dom och be dom fixa det

Skojar bara. 🙂 Mig veterligen så startar du bara spelet, finns inga nycklar på Epic store.

Medlem

@A1200G:

Den frågade efter serial första gången.. men nu så funkar det utan några som helst problem

Medlem
Skrivet av Copa:

@A1200G:

Den frågade efter serial första gången.. men nu så funkar det utan några som helst problem

Bra!👍

Medlem

@sebrock: Sarkasm?


signatur

Medlem i Asgard, en svensk Star Citizen organisation.
https://robertsspaceindustries.com/orgs/ASGARD

Min referral code: STAR-92KM-Q67T, https://robertsspaceindustries.com/referral-program
Använd gärna när du skapar ditt konto. Relaterade frågor? Skicka gärna ett PM.

Medlem

Ni som inte spelat GTA V borde skämmas!! Det var det... 😝

Medlem

Spelat det på ps4 vid release, men tog hem det nu för att spela online delen. Massa ny content där, men herregud va deras servrar har problem till och från. Igår gick det dock smärtfritt. Massa saker man stör sig på i spelet dock, som att man inte kan binda knapp till att äta snacks för HP. Utan du ska trycka M > Inventory > Snacks > spamma det du vill äta.

Men det värsta är hur jävla invecklat det är att spela med sina vänner?? Hur svårt ska det vara att låta oss göra en lobby, sen hoppa in i online ihop??

jbx
Medlem
Skrivet av Smoo87:

Har velat länge att köpa det på pc, och detta gör ingen skillnad då egs inte är något jag någonsin kommer stödja

Stödja med 0kr för att få spela ett spel du vill spela? Treårstrots?


signatur

Xbox Series X | Playstation 5 | Nintendo Switch

Medlem

Står att det är gratis, klickar på "purchase", då är det 50% bara...

Medlem
Skrivet av Danbri:

Står att det är gratis, klickar på "purchase", då är det 50% bara...

Gratisperioden är över. Så, försent med andra ord. ^^


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av jbx:

Stödja med 0kr för att få spela ett spel du vill spela? Treårstrots?

Om jag laddar ner egs och skapar konto så är det som att indirekt säga att man inte har något emot egs, och i förlängningen kinesiska statens behandling av sina medborgare. Så nej, inte treårstrots, utan jag följer min moral så gott det går. Jag betalar hellre för mig istället för att vara dumsnål

123
Skriv svar