Skulle du vara sugen på ett FZ-evenemang i november?

Robot
Skulle du vara sugen på ett FZ-evenemang i november?

Vi är sugna på ta våra evenemang till nästa nivå.

#geeks-live, #partaj


Medlem

Nu är man väl lite socialt svulten, men det hade varit pangbra! Gärna lite live quiz, spelhörna med lite minitävlingar i roliga spel eller så. Kul!

Inaktiv

Detta skulle faktiskt vara sjukt roligt. Jag har varit dålig på att gå på sånna här saker i största allmänhet men när det är FZ är man ju nästan tvungen

Medlem

Riskera livet för vad? Nä tror det får vänta lite...

Backloggens befriare

Bara om man får klappa Calles skägg!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Viktigt att komma ihåg att även om FHI säger att det är okej så kan det plötsligt ändras beroende på saker och ting utvecklas.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kyraal:

Viktigt att komma ihåg att även om FHI säger att det är okej så kan det plötsligt ändras beroende på saker och ting utvecklas.

Absolut, det är intressant att försöka planera event i dessa tider. Samtidigt tror vi att många kommer vara sugna när det väl släpper.


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ohGr:

Riskera livet för vad? Nä tror det får vänta lite...

Vi skulle aldrig genomföra ett event om det skulle finnas minsta risk. Oavsett de rådande omständigheterna eller något annat.


signatur
It's not a lake, it's an ocean

Jag har corona just nu så jag kommer gärna!


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Skulle helt klart kunna tänka mig.
Svårt för mig att ta mig till stockholm dock, vilken tid som helst på året


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Ruffles:

Jag har corona just nu så jag kommer gärna!

Jag har kanske också det, får veta på fredag

Medlem

Nämen gud så trevligt!!

Medlem

Jag är inte så säker på Folkhälsomyndighetens legitimitet när dem anser att ansiktsmasker är en potentiell större risk för smittospridningen än att ha utan skydd.

Däremot så skulle dock kanske provat att närvara någon gång till en FZ träff om jag bodde närmare.

Destroyer of framsidan
Hedersgurka
Skrivet av keffkebab:

Bara om man får klappa Calles skägg!

Se men inte röra!


signatur

Trottoarkantssnubblande insjögangster.

Medlem

Att få se Calle i verkligheten är ju som att få se Gud! Jocke oxzå!

Moderator | Testpilot

Klart man kikar förbi!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Backloggens befriare
Skrivet av Gustav Höglund:

Se men inte röra!

Då får det vara!


signatur

Ad hoc addendum

Medlem

Sugen är man allt, frågan är väl om mitt tycke för FZ väger tyngre än min avhållsamhet gentemot Stockholm.


signatur

If You Have an Idea that You Genuinely Think is Good, Don't Let Some Idiot Talk You Out of It.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av anon_119148:

Jag har kanske också det, får veta på fredag

Jag kommer nog aldrig få veta säkert, men förlust av både smak- och luktsinne (vilket för övrigt är bland det konstigaste jag varit med om) verkar vara ett ganska säkert tecken. Dessutom går skiten på jobbet, så...


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Inaktiv
Skrivet av Ruffles:

Jag kommer nog aldrig få veta säkert, men förlust av både smak- och luktsinne (vilket för övrigt är bland det konstigaste jag varit med om) verkar vara ett ganska säkert tecken. Dessutom går skiten på jobbet, så...

Låter som en riktigt skum upplevelse. Lite svårt att föreställa sig att maten inte smakar något. Själv har jag inga symtom men det går ordentligt på jobbet (äldreboende) där både en del personal och boenden är bekräftade så man går mest och väntar

Inaktiv
Skrivet av Gregerory:

Nämen gud så trevligt!!

Tror du menade genuint att det är trevligt men jag läste det som sarkasm (man känner andra som man känner sig själv), tokigt det kan bli!

On topic: Ja för fan alltid kul att ta en öl med folk som man delar ett stort intresse med. Var något år sedan jag var i kapitalstaden också och tror inte sambon hade tackat nej till att komma hemifrån efter pandemin heller.

Medlem

Beror ju på huruvida man blir 100% återbetald om evenemanget inte kan hållas i november. Något som i dagsläget är ytterst osäkert även om det känns långt fram.

Medlem

Trevligt 😊😊😊

Medlem
Skrivet av anon_326114:

Tror du menade genuint att det är trevligt men jag läste det som sarkasm (man känner andra som man känner sig själv), tokigt det kan bli!

Jag menade det genuint jättetrevligt. Tänk ett tonfall som Gunde i huvudet. Precis så trevligt.

Något att se fram emot när vi väntar ut den här skiten.

NuZ
Testpilot

En speedrunning race på evenemanget så kommer jag def.

Ja skulle vara roligt med ett evenemang till och kommer komma isåfall


signatur

🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”

”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”

Medlem

Det låter som att det kan bli kul.

Mitt eget deltagande står nog mycket och faller med hur internt det kommer kännas på förhand. Gillar communityt kring FZ, men känner mig inte som en del av det. Så för min del är det innehållet som avgör.

Medlem
Skrivet av keffkebab:

Bara om man får klappa Calles skägg!

Klappa? Jag vill rycka i det, lite lätt så där bara.
Kan ju vara ett buttericksskägg. Vill veta.


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Jag skippar allt evenemang i år även fast det hade varit kul är det inte värt att riskera det.

Medlem

Sikta på nästa sommar, i år lär ni inte kunna göra något utan att det är lite sketchy.
Det var kul förra gången, det är inte på varje efterfest man blir avbannad på swec heller.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi skulle aldrig genomföra ett event om det skulle finnas minsta risk. Oavsett de rådande omständigheterna eller något annat.

12
Skriv svar