Black Ops Cold War blir namnet på höstens Call of Duty, enligt rykte

Robot
Black Ops Cold War blir namnet på höstens Call of Duty, enligt rykte

Ryktessäsongen för CoD är igång.

#activision, #call-of-duty


Moderator | Testpilot

Call of duty: Black Ops 5 - Cold War

Eller

Call of duty XVII: Black Ops V - Cold War


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk
Skrivet av uberpwnage2.0:

Call of duty: Black Ops 5 - Cold War

Eller

Call of duty XVII: Black Ops V - Cold War

WHAT DOES THE NUMBERS MEAN MASON UBER?!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Moderator | Testpilot
Skrivet av trickeh2k:

WHAT DOES THE NUMBERS MEAN MASON UBER?!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Fragtjuv

Åhh. Härligt. Efter Battlefield 1 hoppades jag på att Dice skulle göra något på Kalla kriget. Nu blir det CoD istället. Det är okej.


signatur

Xbox Series X
Playstation 5
AMD Ryzen 7 7700 CPU
MSI GeForce RTX 4060Ti VENTUS 2X OC
Kingston M.2 NV2 PCIe 4.0 NVMe SSD 2TB

Medlem

Blev så besviken på Black ops 4 men älskar Modern Warfare och har spelat konstant sedan släpp.

Försiktigt avvaktande...

Medlem

Litar inte på Treyarch efter Black Ops 4. IW har gjort det mesta rätt med Modern Warfare så det ska mycket till för att jag ska switcha till Blops 5. I och med crossplay och Warzone så lär Modern Warfare leva ett tag till efter att Blops 5 släpps.

Medlem

@I am Grööt: Lugn du, Treyarch kommer kopiera det mesta från nya MW, sedan justera lite och förbättra vissa aspekter. Som dom alltid gör

Medlem
Skrivet av rewoX:

@I am Grööt: Lugn du, Treyarch kommer kopiera det mesta från nya MW, sedan justera lite och förbättra vissa aspekter. Som dom alltid gör

Jag hoppas det. Jag är dock fortfarande upprörd efter lootlåde-systemet med nya vapen som var gällande i Black Ops 3. Usch!! COD WW2 hade också en variant av det men då var det Sledgehammer Games så var vid rodret.

Medlem

Ska bli spännande att se hur detta spel blir efter fantastiska Modern Warfare.

Medlem

Spelet kommer säkert heta Call of Duty: Black Ops

Medlem
Skrivet av I am Grööt:

Jag hoppas det. Jag är dock fortfarande upprörd efter lootlåde-systemet med nya vapen som var gällande i Black Ops 3. Usch!! COD WW2 hade också en variant av det men då var det Sledgehammer Games så var vid rodret.

Gillade Black Ops 3 skarpt, men det var fult av dom att lägga in Vapen i deras Black Market lotteri... lättförtjänta pengar absolut men inte schysst. COD WW2 körde jag aldrig förutom betan, tyckte det va helt värdelöst.
Varje nytt COD verkar alltid återanvända så mycket som möjligt från spelet innan och bygga vidare lite. Tråkigt också samtidigt att det inte blir något annorlunda mellan utvecklarnas variant av Call of Duty.

Medlem

Vill man verkligen göra detta? Dela sin redan stora spelarbas mellan två spel?

Medlem
Skrivet av employed:

Vill man verkligen göra detta? Dela sin redan stora spelarbas mellan två spel?

Håller med. De satsar hårt på warzone och det låter underligt att släppa det. Å andra sidan kanske de kör samma sak i det nya, vilket kunde vara kul


signatur

K9
:.:

1
Skriv svar